Blog

Black Friday

2021. 10. 29. 13:40

2021. november 12. – A Black Friday vagy „Az év legnagyobb kedvezményeinek napja” valószínűleg a legjobban várt éves esemény Romániában, amely a 11. alkalommal érkezik el. Az érdeklődőknek lehetőségük van az év többi időszakához képest, jelentősen kedvezményesebb áron megvásárolni a kívánt termékeket.

Hogyan készítse fel webáruházát a 2021-es Black Friday-re?

Termékajánlat tervezés az eladások maximalizálása érdekében:

  • Tárgyalás a beszállítókkal és termékek előkészítése a Black Friday kampányhoz;
  • Releváns termékválaszték a legjobb áron;
  • Hozzon létre egyedi nyitóoldalt minden egyes ajánlathoz;
  • A promóciós termékekről teljes körű tájékoztatást tartalmazó katalógus biztosítása;
  • A lehető legpontosabb becslés és a készletek biztosítása a reklámozott termékekből;
  • Szállítás: a szállítási módok diverzifikálása és a szerződéses feltételek pontosítása;
  • Ügyfélkapcsolati szolgáltatások kifogástalan biztosítása;
  • További erőforrások biztosítása a logisztika, csomagok előkészítése és feladása kapcsán;
  • Készítse elő az webáruház infrastruktúráját (szerverek, szalagok stb.), hogy biztosítsa a nagy forgalom támogatását;
  • Szinkronizálja a közösségi média stratégiát a webhelyen található értékesítés maximalizálási taktikával
  • Javítsa e-mail marketing stratégiáját és online kommunikációját

Milyen volt a Black Friday 2020 novemberében?
A 2020-as évben a mobiltelefonról történő vásárlások aránya enyhén emelkedett, így elérte a 65,6%-ot, míg az asztali számítógépről történő vásárlások aránya 34,4%-ra esett vissza. (forrás: Source GPeC)

Az eMAG képviselői szerint a 2020-ban 10. alkalommal megrendezett Black Friday minden eddigi rekordot felülmúlt. Így az eMAG egyetlen nap alatt 12,4 millió látogatást regisztrált (1,6 millióval több látogatást, mint 2019-ben) és 120 millió euró értékű terméket adott el – 17%-kal többet, mint 2019-ben.

Az eMAG-nál a Black Friday 2020 legkelendőbb termékkategóriái a következők voltak (db eladás):

  • Otthon és dekoráció – 271 000
  • Tisztálkodás – 197 000
  • Kisgépek – 106 000
  • Játékok – 90 000
  • Televíziók – 66 000
  • Italok és kávé – 66 000
  • Hűtőszekrények – 35 000

(Forrás: Source GPeC)


Megosztás:

Szekció