2021. november 12. – A Black Friday vagy „Az év legnagyobb kedvezményeinek napja” valószínűleg a legjobban várt éves esemény Romániában, amely a 11. alkalommal érkezik el. Az érdeklődőknek lehetőségük van az év többi időszakához képest, jelentősen kedvezményesebb áron megvásárolni a kívánt termékeket.
Hogyan készítse fel webáruházát a 2021-es Black Friday-re?
Termékajánlat tervezés az eladások maximalizálása érdekében:
- Tárgyalás a beszállítókkal és termékek előkészítése a Black Friday kampányhoz;
- Releváns termékválaszték a legjobb áron;
- Hozzon létre egyedi nyitóoldalt minden egyes ajánlathoz;
- A promóciós termékekről teljes körű tájékoztatást tartalmazó katalógus biztosítása;
- A lehető legpontosabb becslés és a készletek biztosítása a reklámozott termékekből;
- Szállítás: a szállítási módok diverzifikálása és a szerződéses feltételek pontosítása;
- Ügyfélkapcsolati szolgáltatások kifogástalan biztosítása;
- További erőforrások biztosítása a logisztika, csomagok előkészítése és feladása kapcsán;
- Készítse elő az webáruház infrastruktúráját (szerverek, szalagok stb.), hogy biztosítsa a nagy forgalom támogatását;
- Szinkronizálja a közösségi média stratégiát a webhelyen található értékesítés maximalizálási taktikával
- Javítsa e-mail marketing stratégiáját és online kommunikációját
Milyen volt a Black Friday 2020 novemberében?
A 2020-as évben a mobiltelefonról történő vásárlások aránya enyhén emelkedett, így elérte a 65,6%-ot, míg az asztali számítógépről történő vásárlások aránya 34,4%-ra esett vissza. (forrás: Source GPeC)
Az eMAG képviselői szerint a 2020-ban 10. alkalommal megrendezett Black Friday minden eddigi rekordot felülmúlt. Így az eMAG egyetlen nap alatt 12,4 millió látogatást regisztrált (1,6 millióval több látogatást, mint 2019-ben) és 120 millió euró értékű terméket adott el – 17%-kal többet, mint 2019-ben.
Az eMAG-nál a Black Friday 2020 legkelendőbb termékkategóriái a következők voltak (db eladás):
- Otthon és dekoráció – 271 000
- Tisztálkodás – 197 000
- Kisgépek – 106 000
- Játékok – 90 000
- Televíziók – 66 000
- Italok és kávé – 66 000
- Hűtőszekrények – 35 000
(Forrás: Source GPeC)