Folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, és mivel visszajelzések nagyon fontosak számunkra – többek között Ügyfeleink és Partnereink visszajelzéseik alapján javítottuk és egyszerűsítettük a reklamációk benyújtásának folyamatát, így sokkal gyorsabbá is tettük azt. Nézze meg, mi is ez az újdonság!
A Packeta az egyszerűség szinonimája – és ez a reklamációra is vonatkozik. Egyszerűen töltse ki a https://www.packeta.hu/reklamacio oldalon található reklamációs űrlapot. Kattintson az ott található bannerek egyikére, amelyik Önre igaz:
- a csomag feladója, webáruház, vállalkozás: reklamáció benyújtása Partnerfelületen keresztül.
- a csomag feladója magánszemély, applikáción keresztül történt a csomagküldés
- a címzett vagyok
Magánszemélyek esetében a következő lépés, hogy SMS-ben ellenőrizze, hogy a mobilszám regisztrálva van-e a reklamált csomaghoz, és ezután már csak egy rövid panaszbejelentő űrlap kitöltése szükséges.
Új reklamációs űrlapunk ❤
Melyek az előnyei a korábbi verzióhoz képest?
- Gyorsabb és egyszerűbb kitöltés: nem kell minden egyes adatot kitöltenie.
- Interaktív megoldás: a kitöltendő mezők a panasz okától függően változnak, ezért csak a reklamáció típusához szükséges adatokat kéri az űrlap = nem kell felesleges mezőkkel foglalkoznia.
- Nagyobb biztonság: az új űrlap védett az internetről érkező hacker támadásokkal szemben, miközben személyes adatait modern IT biztonsági módszerekkel védi.
- Időmegtakarítás: az űrlap minden szükséges információt és csatolandó dokumentumot bekér a felhasználótól, így ügyfélszolgálatunknak nem kell hiányzó információk pótlásával keresnie Önt.
- Könnyebb panaszkezelés a külföldről érkező csomagok esetében: a reklamációs eljárás mostantól az egész Packeta Groupra nézve azonos, így a panasz könnyen és szisztematikusan továbbítható egy másik országba kezelésre, az előzmények megőrzése mellett.
- Nyelvváltás: a nyomtatvány hét nyelven tölthető ki, amelyek a kitöltés során is folyamatosan változtathatók.
- Kevesebb elgépelés és hiba: a csomagszám és az elérhetőségi adatok ellenőrzése mostantól a reklamáció kezdetén történik, ami kiküszöböli a hibás adatokkal kapcsolatos gyakori problémákat – és sokkal gyorsabbá teszi az eljárást.
3 nagyszerű hír webáruház Partnereink számára
- Egyszerűsített eljárás: mostantól egyszerűen nyújthatja be reklamációját Partnerfelületén, a Beküldött csomagok menüpontban, ha a „!” ikonra kattint a reklamálni kívánt csomagnál közvetlenül. Ezáltal a teljes reklamáció előzetesen kitöltésre kerül, és Önnek csak megerősítenie kell azt néhány kattintással.
- Szállító partnerektől érkező csomagok: Mostantól lehetőség van a külső nyomon követési számokkal rendelkező csomagok automatikus reklamálására is.
- Frissített Partnerfelület. Az Partnerfelületen mostantól egy új fül található, ahol ellenőrizhető a panasz online státusza.
Fontos hír! Hamarosan megszűnik az e-mailen keresztüli reklamációk fogadása.
„Voicebot” mesterséges intelligenciával
A jövőben az új automatizálás fogja lehetővé tenni, hogy mesterséges intelligenciával rendelkező technológiáinkat összekapcsoljuk a reklamációkkal, amelyek tájékoztatják fogják az ügyfeleket a folyamat státuszáról, és szükség esetén automatikus segítséget nyújtanak.