Reklamációs asszisztens
01
02
03
04
05
Visszaküldési ártáblázat
Belgium
Bulgária
Csehország
Észtország
Franciaország
Horvátország
Hollandia
Olaszország
Litvánia
Lettország
Magyarország
Németország
Lengyelország
Portugália
Ausztria
Románia
Görögország
Szlovénia
Szlovákia
Spanyolország
A vásárló számára ingyenes
A vásárló igazolást kap a csomag visszaküldéséről
Szolgáltatásunk webáruházára szabható
Az azonosítót, a bejelentkezés után a Partnerfelületén találja (Felhasználói információk > Feladók ID kódjai), ez soha nem változik, minden vásárlója számára ugyanaz marad.
Csehország, Szlovákia és Magyarország: Vásárlója bármelyik Packeta Z-Pont átvevőhelyen leadhatja a visszaküldeni kívánt csomagot, csupán az Ön által megadott 9 jegyű ID kódot szükséges megadnia - ez a megoldás ingyenes a vásárló számára. A többiről mi gondoskodunk!
Egyéb országok: A többi ország esetében a csomagot a megadott visszaküldési címen kell feladni. Ebben az esetben a címzett a saját költségén juttatja el a küldeményt a megadott címre.
Vásárlója ne küldje a csomagot utánvéttel. Az ilyen küldemények visszautasításra kerülnek a visszaküldési címen. Illetve csak az általunk kiszállított csomagok esetében veheti igénybe reklamációs asszisztens szolgáltatásunkat.
A legtöbb országban a csomagok kézbesítéséhez külön szállítópartnert szükséges választani. Ezért kérjük előzetesen ellenőrizze, hogy a visszaküldési cím elfogadja-e a választott szállítópartner által küldött csomagokat. Ezt az információt az egyes visszaküldési címek részleteiben találja meg, közvetlenül a megadott cím vagy ikon alatt.
A szállítási címnek a weboldalunkon feltüntetett formátumban kell lennie.
Ne felejtse el megfelelően becsomagolni és felcímkézni a csomagot.
Hogyan juttathatja el a csomagokvisszaküldéséhez szükséges címkét a vásárlóknak?
Szüksége van segítségre?
A Visszacsomag vagy a Reklamációs asszisztens szolgáltatással kapcsolatos kérdéseivel forduljon a kapcsolattartójához vagy küldjön e-mailt értékesítési osztályunkra.