Tanácsra van szüksége?
Csomag nyomonkövetése
Nézze meg elérhetőségeink teljes listáját
Szívesen segítünk Önnek a csomagok feladásában, átvételében, vagy egy csomag reklamációjának benyújtásában, illetve segítünk megtalálni a kívánt átvevőhelyet is.
Kérdések és válaszok
Téma szűrése:
Csomagját online követheti nyomon a nyomonkövetési szám megadásával.
A nyomon követési számot e-mailben vagy SMS-ben kapja meg, illetve a Packeta mobilalkalmazásban is megtalálja. A csomagja állapotáról közvetlenül a Packeta alkalmazásban is tájékozódhat.
Ha csomagja több mint 24 órája nem mozdult, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és válassza a Hol van a csomagom (a legközelebbi ami az űrlapban van az a szállítási késedelem opció)témát. Ne felejtsen el rövid leírást adni arról, hogy mi volt a csomagban. Ez az információ segít nekünk, ha a címke megsérült volna.
Ha nem látja a csomagot az alkalmazásban, akkor az alkalmazásban technikai probléma léphetett fel - próbálja meg újraindítani. Ellenőrizze az e-mail címét is, hogy kap-e üzeneteket és értesítéseket.
Ha a csomag még mindig nem jelenik meg az alkalmazásban, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
A csomagokat a rendszer csak kivételes esetekben irányítja át, ha a kiválasztott átvevőhely a kézbesítés időpontjában ünnepnap vagy telítettség miatt nem érhető el.
Mindig arra törekszünk, hogy a kiválasztott helyettesítő átvevőhely közel legyen az eredetileg kiválasztott csomagponthoz.
A csomagok átirányítása kivételes esetekben lehetséges:
Az Ön által kiválasztott átvevőhelyen 3 munkanapnál hosszabb szünet van.
Az Ön által kiválasztott átvevőhely nem rendelkezik szabad kapacitással és jelenleg nem elérhető.
A gyorsabb kézbesítés érdekében a csomagot egy olyan csomagpontra irányítottuk át, amely nem alkalmas az Ön számára.
Érinti valamelyik felsorolt helyzet? Kérjük írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és válassza a Csomag átirányítása lehetőséget.
A kapcsolattartási adatok, például a telefonszám vagy az e-mail cím nem változtatható Ügyfeleink által.
Ezekben az esetekben ügyfélszolgálatunk tud segít Önnek. Kérjük lépjen velünk kapcsolatba a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Kérjük, készítse elő a csomag nyomonkövetési számát, szükségünk lesz rá az adatok módosításához.
Z-Pont átvevőhelyek esetében a szokásos tárolási idő 7 nap (nyitvatartási idő függvényében), és 7 + 7 nappal meghosszabbítható (tehát összesen legfeljebb 21 nap).
A Z-BOXok általános tárolási ideje 2 naptári nap. A tárolási idő legfeljebb 1 nappal, összesen 3 naptári napra hosszabbítható meg. (Kivételt képeznek a pénteki napon történő kézbesítések, ekkor amutomatikusan 3 napra hosszabbodik a tárolás.)
A csomagok tárolási idejéről bővebben blogcikkünkben olvashat.
A karácsonyi szezonban (a november 1. és december 20. között feladott csomagokra) minden évben csökkentett tárolási idő vonatkozik - a szezon kezdetén mindig aktuális információkat talál a blogunkon.
A csomag tárolási ideje csak akkor hosszabbítható meg, ha a csomag Átvételre kész állapotban van.
Hogyan hosszabbítható meg a tárolási idő?
A csomag online nyomon követésében (kattintson a tárolási idő meghosszabbítása gombra, és válassza ki azt a dátumot, ameddig a tárolási időszakot meg kívánja hosszabbítani).
A Packeta mobilalkalmazásban (az alkalmazásban kattintson a három piros pontra, majd a Bővítés opcióra).
Alternatívaként használhatja kapcsolatfelvételi űrlapunkat.
A blogon további információ található a meghosszabbítás folyamatáról.
A Z-Pont átvevőhelyek szokásos tárolási ideje 7 nap, és további 14 nappal meghosszabbítható.
Önnek 2 naptári napja van arra, hogy átvegye a Z-BOX-hoz érkező csomagot. A határidő 1 nappal meghosszabbítható, összesen 3 naptári napra.
Amennyiben nem veszi át időben a csomagot, úgy az automatikusan visszaküldésre kerül a feladónak. Ezt követően a feladóval szükséges egyeztetnie az ismételt kézbesítés érdekében.
Ha nem tudja átvenni a csomagot, az automatikusan visszakerül a feladóhoz. Ez a folyamat nem módosítható.
Igen, ha a csomagot Z-Pont átvevőhelyre vagy házhoz szállítják. Mindössze az átvételhez szükséges jelszót szükséges megosztania a megbízott személlyel (akár egy cetlin, akár e-mailben, SMS-ben továbbítva).
Ha szüksége van arra, hogy valaki más vegye át Ön helyett a csomagot a Z-BOXból, úgy erre a mobilalkalmazásunk csomagmegosztó funkcióján keresztül van lehetősége. Az alkalmazáson keresztül történő csomagmegosztásra vonatkozó információkat a blogon találja.
Ha szeretné átruházni a csomag átvételét egy másik személyre, akkor mobilalkalmazás csomagmegosztó funkcióján keresztül egyszerűen teheti meg. Az alkalmazáson keresztül történő csomagmegosztáshoz további információt blogunkon találhat.
Ha már nem szeretné átvenni a csomagot, csak várja meg a tárolási idő lejártát, majd automatikusan visszaküldjük a feladónak.
Ha az Ön által kiválasztott Z-BOX két egymást követő napon is telített, úgy erről e-mailben értesítjük Önt, és lehetősége nyílik egy másik csomagpont kiválasztására.
Nem tud választani? Ne aggódjon, ebben az esetben rendszerünk automatikusan választ Önnek egy közeli átvevőhelyet, ahol a lehető leghamarabb átveheti a csomagot.
A Z-BOX kinyitásához a telefon megfelelő beállítása és az utánvét kifizetése szükséges.
Próbáljon meg végigmenni ezeken a lépéseken:
1. Telepítse a Packeta alkalmazás legfrissebb verzióját - a Z-BOX-on található QR-kód segítségével is letölthető.
2. Kapcsolja be a Bluetooth-t mobileszközén.
3. Engedélyezze a helymeghatározást a Packeta mobilalkalmazása számára. Hogyan engedélyezheti a hozzáférést?
- Nyissa meg a telefon beállításait,
- kattintson az alkalmazásokra → telepítve → Packeta mobilalkalmazás,
- kattintson a lokációra/helymeghatározásra→ válassza az engedélyezés (mindig/alkalmazáskor) lehetőséget,
- erősítse meg, hogy visszatérjen az alkalmazáshoz és újraindítsa azt.
Alternatívaként közvetlenül a Packeta alkalmazásunkban a kezdőlapon a Helymeghatározás engedélyezése gombra is kattinthat.
4. Engedélyezze a GPS-t (a helymeghatározás engedélyezése nélkül nem tudja átvenni a csomagot).
5. Ha a csomag utánvétes kézbesítését választotta, akkor a csomagátvételhez, ezt az összeget először a Packeta mobilalkalmazáson keresztül, az online fizetési felületen keresztül kell rendeznie.
6. Kapcsolja be a mobil adatforgalmat. Ha nincs mobilinternete, a csomagadatok előzetesen letölthetőek a Wi-Fi-n keresztül is.
7. Amikor csomagot vesz át a Z-BOX-ból, legfeljebb 2 méter távolságra helyezkedjen el.
8. Az alkalmazásban a csomag címzettjeként kell regisztrálni és bejelentkezni (a csomagon feltüntetett címzett). A Z-BOX kinyitására/csomag átvételére más felhasználó alkalmazásából nincs lehetőség (kivétel: csomagátvétel átruházása) - a csomag a megrendeléskor leadott telefonszámhoz kapcsolt.
Az átvevőhelyek listája, valamint a nyitvatartási idővel kapcsolatos információk itt találhatók.
Használja a Z-BOX szűrőt, amelyet a doboz ikon alatt talál (a szívtől balra).
Az összes elérhető Z-BOX áttekintését közvetlenül a weboldalunkon találja meg a térképes keresőnkben(widget). A Típus szűrőben bejelölheti a Z-BOXok filtert is.
Az elérhető Z-BOXok a Packeta mobilalkalmazásunkban is megtalálhatóak.
Az utánvét nem fizethető banki átutalással. Az utánvétes fizetés egyetlen lehetséges módja az online fizetési felületen keresztül történő fizetés.
Fizethet utánvéttel az alkalmazásban vagy az online linken keresztül.
1. Válassza ki az átvenni kívánt csomagot.
2. Kattintson az Utánvét fizetése gombra.
3. Átirányítjuk egy biztonságos fizetési felületre, ahol megadhatja bankkártyája adatait és rendezheti az utánvét összegét.
Győződjön meg róla, hogy kártyája engedélyezi az online fizetést, és hogy megfelelő limitet állított be az internetes vásárlásokhoz.
Utánvét esetén az alkalmazásban kétféleképpen lehet fizetni: bankkártyával, GooglePay-el/ApplePay-el.
Az átvevőhelyeinken történő utánvét kifizetésének három módja van:
Online fizetés a mobilalkalmazásunkon keresztül. Online fizetés bankkártyával vagy GooglePay/ApplePay szolgáltatással lehetséges.
Egy online fizetési felületen keresztül egy kattintással az online nyomon követésnél.
Közvetlenül a csomag átvételekor kártyával vagy készpénzzel az átvevőhelyeinken.
Kártyás fizetés esetén visszaigazolást küldünk Önnek a csomaghoz megadott e-mail címre.
Ha a csomagot készpénzben fizeti ki az átvevőhelyen, a visszaigazolást közvetlenül az átvevőhely kollégája állítja ki a csomag átvételekor.
Ha készpénzben fizet a futárnak házhozszállításkor, abban az esetben e-mailben küldünk Önnek egy visszaigazolást.
Ha kártyával rendezi az utánvétet, akkor a csomaghoz megadott e-mail címre küldünk egy visszaigazolást.
Ha készpénzzel fizetett, és a Z-Pont átvevőhely munkatársai nem állítottak ki Önnek fizetési igazolást, akkor lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és válassza az utánvét fizetési igazolás(nincs ilyen opció, panasz vagy a más ügyben írok lehet esetleg) témakörét.
Ha a feladó az alkalmazásunkon keresztül küldte el Önnek a csomagot, akkor Ön ugyanígy küldje vissza neki a csomagot. Csak hozza létre a küldeményt a szokásos módon az alkalmazásban. Itt megtudhatja, hogyan.
A feladónak (webáruházaknak) két olyan szolgáltatást kínálunk, amelyek fordított logisztikát biztosítanak:
1. Reklamációs asszisztens - ID kóddal
A csomagot a feladó (a webáruház áruház, ahová az árut visszaküldi) által megadott kóddal küldi vissza. A visszaküldeni kívánt csomagolt terméket vigye el bármelyik Z-Pont átvevőhelyünkre, majd diktálja be a kapott kódot az üzlet dolgozója részére. Ennyire egyszerű, más dolga nincs is.
2. Reklamációs asszisztens - visszáru címke
Ebben az esetben is kapcsolatba kell lépnie a csomag feladójával, aki külön címkét ad Önnek a visszaküldéshez. Ez vagy e-mailben érkezik Önhöz, vagy már az áruval együtt az eredeti csomagban.
Ezután már csak be kell csomagolnia a terméket, fel kell ragasztania egy címkét a dobozra, és el kell vinnie az egyik csomagpontunkra. Nincs nyomtatója? Nem baj - írja le a címkéről a tízjegyű nyomon követési számot, és kérje meg az átvevőhely munkatársait, hogy nyomtassák ki Önnek.
A feladó az alkalmazáson keresztül küldte Önnek a csomagot?
A csomagot egyszerűen küldheti vissza neki. Rögzítse a csomagot az applikáción keresztül néhány lépésben. A hogyanról a blogunkon tájékozódhat.
Webáruházból kapott csomagot?
Ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot azzal a webáruházzal, ahonnan a csomagot rendelte. A webshop munkatársai fognak tudni segíteni, hogyan küldheti vissza a csomagot (mivel ez attól függ, hogy az adott webshop milyen megoldást használ).
Ha panaszt szeretne tenni, kérjük, használja a reklamációs űrlapot, amely tájékoztatja Önt arról, hogy milyen adatokat kell megadnia nekünk.
A panaszt egy meghatalmazott személy nyújtja be. A csomag címzettje csak a csomag átvételét követően válik meghatalmazott személlyé. Ha a csomag Úton státuszban van, akkor a csomag feladójával kell felvennie a kapcsolatot.
Nagyon örülünk a visszajelzéseinek, ez segít nekünk abban, hogy folyamatosan fejleszteni tudjuk a Packeta szolgáltatásait.
Tapasztalataival kapcsolatban, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és válassza a Panasz/Negatív tapasztalat témát.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy legközelebb is elégedett legyen.
A csomag átvételéhez szükséges jelszót mindig a csomaghoz megadott e-mail címre küldjük. Ezzel egyidejűleg értesítést küldünk a Packeta mobilalkalmazáson vagy SMS-ben is.
Ha nem kapta meg a csomag átvételéhez szükséges jelszót, de ismeri a csomag nyomon követési számát, és tudja, hogy a csomag kézbesítésre készen áll, akkor a Z-Pont átvevőhely munkatársai személyazonosító okmány alapján kiadhatják Önnek, amelynek meg kell egyeznie a csomagon feltüntetett címzett kereszt-és vezetéknevével.
Lehetséges, hogy a kézbesítés során hiba történt, és a csomag nem lett megfelelően lezárva a rendszerben. Ebben az esetben lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és válassza a kapcsolatfelvétel okaként a "Probléma a csomag átvételével az átvevőhelyen" opciót. Ellenőrizzük a helyzetet és javítani fogjuk.
Győződjön meg róla, hogy kártyája engedélyezi az online fizetést, és hogy megfelelő limitet állított be az internetes vásárlásokhoz.
A Packeta mobilalkalmazás Android telefonokra a Google Playben, iPhone-ra pedig az App Store-ban érhető el. Az app store-ban be kell állítani az alkalmazásunk által támogatott országokat, azaz Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot vagy Romániát. Ezeket a beállításokat közvetlenül a telefonján állíthatja be.
Ha a Packeta mobilalkalmazás nem úgy működik, ahogyan azt megszokta, próbálja meg frissíteni a legújabb verzióra. Alternatív megoldásként jelentkezzen ki és jelentkezzen be újra. Ha ez nem segít, és a probléma továbbra is fennáll, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Csomagját online követheti nyomon a nyomonkövetési szám megadásával.
A nyomon követési számot e-mailben vagy SMS-ben kapja meg, illetve a Packeta mobilalkalmazásban is megtalálja. A csomagja állapotáról közvetlenül a Packeta alkalmazásban is tájékozódhat.
Ha csomagja több mint 24 órája nem mozdult, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül, és válassza a Hol van a csomagom (a legközelebbi ami az űrlapban van az a szállítási késedelem opció)témát. Ne felejtsen el rövid leírást adni arról, hogy mi volt a csomagban. Ez az információ segít nekünk, ha a címke megsérült volna.
A kapcsolattartási adatok, például a telefonszám vagy az e-mail cím nem változtatható Ügyfeleink által.
Ezekben az esetekben ügyfélszolgálatunk tud segít Önnek. Kérjük lépjen velünk kapcsolatba a kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Kérjük, készítse elő a csomag nyomonkövetési számát, szükségünk lesz rá az adatok módosításához.
A Packeta-n keresztül történő csomagküldéshez mindössze egy okostelefonra van szüksége, amelyre le van töltve a Packeta mobilalkalmazás.
Először is, regisztrálnia szükséges a Packeta alkalmazásunkban. Ez az egyetlen módja annak, hogy egy természetes személy csomagot küldjön a Packeta-n keresztül.
Majd csupán néhány kattintással rögzítheti is a feladandó csomagot:
Az alkalmazásban kattintson a Csomagküldés gombra. Mindössze annyit kell tennie, hogy megadja a címzett nevét, telefonszámát és e-mail címét, kiválasztja a átvétel helyszínét és a kiegészítő szolgáltatásokat, mint például a Csomag értéke szolgáltatás és az utánvét opció, vagy a Felnőttkor igazolása szolgáltatás.
Ezt követően fogja látni az összesített árat egyértelműen, rejtett díjak nélkül. A fizetés gyors és biztonságos, és online bankkártyával vagy GooglePay/ApplePay segítségével történik. A fizetés után a csomag bekerül a rendszerünkbe, és megjelenik a feladáshoz szükséges jelszó.
Ezután már csak annyit kell tennie, hogy csomagját megfelelően becsomagolja, és elviszi valamelyik Z-Pont átvevőhelyünkre.
Hogyan adhatja fel a csomagot Z-Pont átvevőhelyeinken?
Csak szóban szükséges közölnie az átvevőhely munkatársaival a jelszót, amely alapján rendszerünk generál egy címkét, amelyet a csomagra ragasztanak.
Hogyan adhatja fel csomagját Z-BOXon keresztül?
Ha a Z-BOXon keresztül történő feladást választja, az alkalmazás által generált 6 számjegyű csomagfeladási jelszót kell ráírni a csomagra. A részletek itt találhatók.
Ha az alkalmazásban rögzítette a feladandó csomagot, de fizikailag még nem adta fel azt egy átvevőhelyen vagy Z-BOXon keresztül, akkor az automatikusan törlődik a létrehozást követő öt nappal. A megfizetett feladási díj pedig visszakerül a számlájára.
Ha a csomagot már fizikailag feladta, kérjük, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (válassza a Csomag törlése témakört). Ebben az esetben azonban nem kerül visszatérítésre a csomagfeladás díja, mivel a csomagot már átvették szállításra.
Küldje el a csomagot a Packeta mobilalkalmazásban:
Kattintson a Csomagküldés gombra.
Válassza ki a célországot (Csehország, Magyarország, Románia vagy Szlovákia), és válassza ki, hogy standard vagy nagyméretű csomagot küld. Töltse ki a címzett adatait (a címzett részben) és válassza ki a kézbesítés helyét, vagy adja meg a címet.
A negyedik lépésben (Szolgáltatások szakasz) kattintson a csúszka gombra az utánvétes opció bekapcsolásához. A Címzett által fizetendő összeg mezőben adja meg azt az összeget, amelyet a címzett (vevő) Önnek fog fizetni (pl: a szállítás és az eladott termék árát összesen, azaz termék ára + szállítási díj = utánvét/teljes összeg). A Bankszámla mezőben adja meg a számlaszámot, amelyre kapni fogja a címzett által fizetett összeget.
Az utolsó lépésben már csak a címzett adatait és a kézbesítési módot kell ellenőrizni. Itt láthatja a szolgáltatások áttekintését is, beleértve az utánvétet és a feladási díj összegét. Ezután már csak ki kell választania a fizetési módot (kártya, vagy Apple Pay, illetve Google Pay), és ki kell fizetnie a csomagküldés díját.
Miután az alkalmazásban feladta a csomagot, csak annyit kell tennie, hogy elmegy a legközelebbi Packeta átvevőhelyre (ezekről itt talál áttekintést), és az alkalmazásban látható feladási jelszót szóban közli átvevőhely munkatársával. Nem kell semmilyen címkét nyomtatnia a csomagra, vagy szállítólevelet kitöltenie.
További részletek és példák a blogunkon található cikkben találhatók.
Magánszemélyeknek: hazánk mellett, Csehországba, Szlovákiába és Romániába is küldhet csomagot. További információkért kattintson ide.
Cégeknek/Vállalkozásoknak: Packeta-n keresztül a világ 33 országába küldhetnek csomagot a nálunk regisztrált üzleti ügyfelek. Hogy ez hogyan működik, és milyen szállítási díjak mellett, azt itt találja.
Amennyiben a Packeta átvevőhelyein adja fel csomagját, úgy arra nem kell ráírnia semmit. Csak szóban szükséges közölnie az átvevőhely munkatársaival a jelszót, amely alapján rendszerünk generál Önnek egy címkét.
Ha a csomagot Z-BOXon (önkiszolgáló csomagautomatán) keresztül adja fel, akkor a csomagra, egy az app által generált 6 számjegyű jelszót kell ráírnia.
A csomagra nem kell ráírnia a címzett címét vagy egyéb elérhetőségi adatokat. További részletekért tekintse meg blogunkat.
A Z-BOXon keresztül történő csomagfeladáshoz internetkapcsolattal rendelkező okostelefonra és a Packeta alkalmazásunkra van szüksége. Az ezzel kapcsolatos részletes információkat weboldalunkon találja.
Ha a csomagot C2C felhasználóként küldi a Packeta mobilalkalmazáson keresztül, akkor a csomagot bármelyik csomagponton fel lehet adni szállításra. Csomagolásra lehetősége van átvevőhelyeinken, vagy a Z-BOXokon keresztül is küldhet csomagot.
A térképes keresőnkön (widget) az összes csomagpontot áttekintheti. Igényei szerint szűrheti a csomagpontok típusát is.
Nálunk nem kell címkét nyomtatnia.
Ha csomagot ad fel csomagpontunkon, csak szóban szükséges közölnie az átvevőhely munkatársaival a jelszót, amely alapján rendszerünk generál Önnek egy címkét.
A Z-BOXon keresztül történő csomagfeladás esetén a jelszót olvashatóan írja rá a csomagra. Ezt követően már csak annyit kell tennie, hogy az alkalmazás segítségével kinyitja a rekeszt és beteszi a csomagot a Z-BOXba. Részletes útmutatót a weboldalunkon talál.
A csomagküldéshez szükséges jelszót a Packeta mobilalkalmazásban találja. A jelszót a fizetést követően kapja meg.
Nem, a Postafiókba történő kézbesítés nem lehetséges.
Kérjük, panaszát reklamációs űrlapunkon keresztül nyújtsa be. Ezt követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot.
Az átvevőhelyre küldött csomagok esetében a standard csomagok ára 1290 Ft-tól, a nagyméretű csomagoké 2290 Ft-tól kezdődik.
Házhozszállítással küldött csomagok esetében a standard csomag ára 2890 Ft-tól, a nagyméretű csomag ára 3890 Ft-tól kezdődik.
A teljes szállítási árlistát ezen a linken találja.
Az utánvét díja a csomag címzetthez történő kézbesítésétől számított 10 munkanapon belül érkezik meg bankszámlájára (azaz a csomag "kiszállítva és elszámolva" státuszra váltásától számított 10 munkanapon belül).
Ha a 10 munkanap még nem telt el, akkor a fizetés feldolgozása jelenleg is folyamatban van. Szíves türelmét kérjük.
Ha több mint 10 munkanapja várakozik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a reklamációs űrlapunkon keresztül. Kollégáink ezután felveszik Önnel a kapcsolatot.
A csomagszállítás díját mindig a feladó fizeti ki, amikor a küldeményt létrehozza az alkalmazásban. A díj online fizetéssel, azaz hitelkártyával, ApplePay és GooglePay fizetési móddal lehetséges.
Győződjön meg róla, hogy kártyája engedélyezi az online fizetést, és hogy elegendő limitet állított be az internetes fizetésekhez. Alternatívaként javasoljuk, hogy próbálja meg a fizetést egy másik kártyával teljesíteni.
Ez a csomag értékétől függ:
Csomag 4000 Ft-ig: a Csomag értéknyilvánítás igénybevétele nélkül is megtérítjük Önnek a csomagban keletkezett kárt maximum 4000 Ft-ig.
4000 Ft-tól 70.000 Ft-ig terjedő értékű csomagok esetén: a Csomag értéknyilvánítás díja 15 Ft minden megkezdett 2000 Ft után, de maximum 70000 Forint.
A csomag értéke automatikusan 4000 Ft-ra kerül beállításra. Ha olyan csomagban keletkezik kár, amelyhez nem a Csomag értéknyilvánítást választotta, 4000 Ft-ig visszatérítjük a kárt, még akkor is, ha a csomag tényleges értéke magasabb.
Ezért a 4000 Ft-ot meghaladó értékű csomagok esetében javasoljuk a Csomag értéknyilvánítás igénybevételét. A csomag sérülése esetén a csomag tényleges értékét térítjük meg.
Részletes információkat a szállítási feltételeinkben talál.
Az alkalmazást egyszerűen letöltheti közvetlenül a Google Play vagy az App Store áruházból.
A csomagküldés az mobilalkalmazásunkkal nagyon egyszerű. Minden szükséges információ megtalálható a "CsomagokEgymásKözött" weboldalunkon.
Először ellenőrizze a spam és a gyűjtőmappákat. Előfordulhat, hogy az e-mail oda érkezett. Ha azonban ezekben sem találja az üzenetet, próbálja meg a következő lépéseket:
használjon másik e-mail címet
mentés,
változtassa meg az e-mailt újra a kívánt e-mail címre.
A regisztrációs e-mail ismét elküldésre kerül.
Ha még mindig nem kapta meg az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Kollégáink manuálisan küldenek Önnek egy e-mailt.
Az alkalmazásban a Profil fülön a Személyes adatok menüpontban könnyen módosíthatja az adatait. Ott tetszés szerint megváltoztathatja nevét, e-mail címét és lakcímét.
A telefonszám nem módosítható az alkalmazásban. Ennek oka, hogy a csomagok telefonszámhoz vannak kötve (ennek köszönhetően az alkalmazás jelzi Önnek, ha csomagja érkezik). Azonban újra telepítheti az alkalmazást, és más telefonszámmal is regisztrálhat.
A Packeta mobilalkalmazáson keresztül feladott csomagok paraméterei a következők:
Standard csomag
Maximális csomagsúly- 5 kg
A csomag egy oldalának maximális hossza - 70 cm.
A csomag mindhárom oldalának maximális méreteinek összege - 120 cm (pl. 50×40×30 cm-es csomag).
Minimális méret - 10 x 7 x 1 cm
Nagyméretű csomag
Csomag súlya -15 kg-ig
A csomag egy oldalának maximális mérete - 120 cm.
A csomag mindhárom oldala méreteinek maximális összege - 150 cm (pl. 60×50×40 cm méretű csomag).
A teljes szállítási árlistát itt találja.
Ha a csomag meghaladja a megengedett méreteket, a csomagot visszaküldjük a feladónak anélkül, hogy visszatérítésre kerülne sor. Ennek oka, hogy a csomag sérti a szállítási feltételeket.
Nem, az alkalmazáson keresztül küldött csomagokra nem kínálunk biztosítást. Használhatja azonban a Csomag értéke szolgáltatást.
Mit jelent ez?
Ha az alkalmazásban megadja a csomag értékét, akkor a csomag bejelentett értékéig (de legfeljebb 70000 Ft-ig) visszatérítjük Önnek a kár tényleges összegét ÁSZF-ünk alapján.
A Csomag értéke szolgáltatás közvetlenül az alkalmazásban vehető igénybe néhány kattintással, ahogy azt a blogunkon is megtalálja:
A csomagküldéshez szükséges adatokat a megszokott módon az alkalmazásban tölti ki. A Csomag értéke szolgáltatás a 4. lépésben várja Önt.
A Csomag érték mezőben adja meg a küldeni kívánt áru értékét. A megadott összeg erejéig (maximum 70000 Forintig) utólag megtérítjük Önnek a csomagban keletkezett károkat ÁSZF-ünk alapján.
Az utolsó lépésben látja a csomagküldés árát + A Csomag értéke szolgáltatás felárát.
Feltételeink szerint a következő áruk nem szállíthatók:
bomlásnak kitett biológiai anyagok
élő állatok
könnyen törhető és törékeny dolgok
folyadékok
Részletes leírást a szállítási feltételeinkben talál.
Csak használja a Z-BOX csomagautomaták szűrőt.
Ha az Ön által kiválasztott Z-BOX két egymást követő napon is telített, úgy erről e-mailben értesítjük Önt, és lehetősége nyílik egy másik csomagpont kiválasztására.
Nem tud választani? Ne aggódjon, ebben az esetben rendszerünk automatikusan választ Önnek egy közeli átvevőhelyet, ahol a lehető leghamarabb átveheti a csomagot.
A Z-BOX kinyitásához a telefon megfelelő beállítása és az utánvét kifizetése szükséges.
Próbáljon meg végigmenni ezeken a lépéseken:
1. Telepítse a Packeta alkalmazás legfrissebb verzióját - a Z-BOX-on található QR-kód segítségével is letölthető.
2. Kapcsolja be a Bluetooth-t mobileszközén.
3. Engedélyezze a helymeghatározást a Packeta mobilalkalmazása számára. Hogyan engedélyezheti a hozzáférést?
- Nyissa meg a telefon beállításait,
- kattintson az alkalmazásokra → telepítve → Packeta mobilalkalmazás,
- kattintson a lokációra/helymeghatározásra→ válassza az engedélyezés (mindig/alkalmazáskor) lehetőséget,
- erősítse meg, hogy visszatérjen az alkalmazáshoz és újraindítsa azt.
Alternatívaként közvetlenül a Packeta alkalmazásunkban a kezdőlapon a Helymeghatározás engedélyezése gombra is kattinthat.
4. Engedélyezze a GPS-t (a helymeghatározás engedélyezése nélkül nem tudja átvenni a csomagot).
5. Ha a csomag utánvétes kézbesítését választotta, akkor a csomagátvételhez, ezt az összeget először a Packeta mobilalkalmazáson keresztül, az online fizetési felületen keresztül kell rendeznie.
6. Kapcsolja be a mobil adatforgalmat. Ha nincs mobilinternete, a csomagadatok előzetesen letölthetőek a Wi-Fi-n keresztül is.
7. Amikor csomagot vesz át a Z-BOX-ból, legfeljebb 2 méter távolságra helyezkedjen el.
8. Az alkalmazásban a csomag címzettjeként kell regisztrálni és bejelentkezni (a csomagon feltüntetett címzett). A Z-BOX kinyitására/csomag átvételére más felhasználó alkalmazásából nincs lehetőség (kivétel: csomagátvétel átruházása) - a csomag a megrendeléskor leadott telefonszámhoz kapcsolt.
Az összes elérhető Z-BOX áttekintését közvetlenül a weboldalunkon találja meg a térképes keresőnkben(widget). A Típus szűrőben bejelölheti a Z-BOXok filtert is.
Az elérhető Z-BOXok a Packeta mobilalkalmazásunkban is megtalálhatóak.
Ahhoz, hogy a Z-BOX kinyíljon, megfelelő mobil beállításokkal kell rendelkeznie, és kiegyenlített utánvéttel.
Hogyan teheti ezt meg?
1. Telepítve kell lennie a Packeta mobilalkalmazás legfrissebb verziójának.
Az alkalmazás megtalálható a Google Play és az App Store áruházban, de telepíthető QR-kód segítségével is, amelyet közvetlenül a Z-BOXon talál meg.
2. Miután megérkezett a Z-BOXhoz, kapcsolja be a Bluetooth funkciót a mobiltelefonján.
3. Ezután engedélyezze a Packeta alkalmazásban a helymeghatározási szolgáltatások elérését.
Az alkalmazás helymeghatározását többféleképpen is engedélyezheti a készülékén:
A) Engedélyezés a telefon beállításaiban:
nyissa meg a telefonon a Beállításokat
az Alkalmazások - telepített alkalmazások fülön kattintson a Packeta alkalmazásra
a Helymeghatározás résznél válassza az Engedélyezés (mindig/használatkor) lehetőséget.
végül erősítse meg, hogy visszatérjen az alkalmazáshoz, és indítsa újra.
B) Jogosultságok a Packeta alkalmazásban:
nyissa meg a Packeta alkalmazást
a kezdőlapon kattintson a Helymeghatározási szolgáltatások engedélyezése/beállítása gombra
Figyelem, a helymeghatározáshoz való hozzáférés engedélye nélkül nem lehet átvenni a csomagot!
4. Győződjön meg róla, hogy a mobilinternet be van kapcsolva.
Ha nem használ mobilinternetet, a csomagadatok előzetesen letölthetőek Wi-Fi-n keresztül. (További információ a Hogyan vehet át csomagot mobilinternet nélkül? kérdésben található.)
5. Amikor automatából vesz át csomagot, ne álljon 2 méternél messzebb a Z-BOXtól.
6. A csomag címzettjének regisztrálva és bejelentkezve kell lennie az alkalmazásban - a Z-BOXból történő csomagátvétel egy adott telefonszámhoz van párosítva.
Ha azt szeretné, hogy valaki más vegye át a csomagját a Z-BOXból, meg kell osztania vele a csomag adatait. A blogunkon megtudhatja, hogyan teheti ezt meg.
7. Utánvétes csomagot kapott Z-BOXon keresztül?
Akkor először a Packeta mobilalkalmazásban szükséges rendeznie az összeget egy online fizetési felületen keresztül. Egyszerűen kattintson az applikációban az Utánvét fizetése gombra. További információkat a Z-BOXokról a weboldalunkon talál.
Nincs mobilinternete? Nem számít. A csomagadatokat előre letöltheti az alkalmazásban - Wi-Fi-hez csatlakozva, kényelmesen, otthonában.
Hogyan teheti ezt meg?
Keresse meg a csomagot a Packeta mobilalkalmazásban.
Rendezze az utánvét összegét
Frissítse az oldalt (a képernyő lehúzásával töltse újra). Ez letölti a csomaghoz szükséges adatokat.
Most már mehet a Z-BOXhoz.
Kattintson a Z-BOX megnyitása gombra a csomag adatainál.
Kinyílik a rekesz, és át tudja venni a csomagot.
A csomag átvétele a Z-BOXban nem lehetséges okoseszköz (telefon vagy tablet) nélkül. Ahhoz, hogy csomagot vehessen fel a Z-BOXból, telepítve kell lennie a Packeta mobilalkalmazásunknak.
Nem. A Z-BOX kinyitásához legfeljebb 2 méteren belül kell lennie.
Ha szüksége van arra, hogy valaki más vegye fel Ön helyett a csomagot a Z-BOXból, használja a mobilalkalmazás csomagmegosztó funkcióját.
Hol találom?
Kattintson a három pontra a megosztani kívánt csomag mellett.
Megjelenik a csomag megosztásának lehetősége.
Válassza ki a címzettet - azaz azt a személyt, akivel meg szeretné osztani a csomagot, és válassza ki, hogy milyen módon szeretné elküldeni neki az adatokat (pl. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail...).
Ossza meg a csomag nyomon követési számát és jelszavát a kiválasztott személlyel.
Az alkalmazáson keresztül történő csomagmegosztáshoz egyszerű utasításokat talál a blogunkon.
Ha szüksége van arra, hogy valaki más vegye fel Ön helyett a csomagot a Z-BOXból, használja a mobilalkalmazás csomagmegosztó funkcióját.
Hol találom?
Kattintson a három pontra a megosztani kívánt csomag mellett.
Megjelenik a csomag megosztásának lehetősége.
Válassza ki a címzettet - azaz azt a személyt, akivel meg szeretné osztani a csomagot, és válassza ki, hogy milyen módon szeretné elküldeni neki az adatokat (pl. WhatsApp, SMS, AirDrop, e-mail...).
Ossza meg a csomag nyomon követési számát és jelszavát a kiválasztott személlyel.
Az alkalmazáson keresztül történő csomagmegosztáshoz egyszerű utasításokat talál a blogunkon.
Az utánvét nem fizethető banki átutalással. Az utánvétes fizetés egyetlen lehetséges módja az online fizetési felületen keresztül történő fizetés.
Utánvétet fizethet az alkalmazásban vagy az online linken keresztül.
Keresse meg csomagját.
Kattintson az Utánvétes fizetés gombra.
Átirányítjuk egy biztonságos fizetési felületre, ahol megadhatja a kártyaadatait.
Győződjön meg róla, hogy kártyáján engedélyezve vannak az online fizetések, és hogy elegendő limitet állított be az internetes fizetésekhez.
A Z-BOXban lévő csomagok szokásos tárolási ideje 2 naptári nap. A tárolási idő legfeljebb 1 nappal, összesen 3 naptári napra hosszabbítható meg.
A csomagok tárolási idejéről további információkat talál blogunkon.
A karácsonyi szezonban (a november 1. és december 20. között feladott csomagok esetében) minden évben csökkentett tárolási idő érvényes - a szezon kezdetén mindig naprakész információkat talál blogunkon.
Csomagjának tárolási idejét többféleképpen is meghosszabbíthatja:
A csomag nyomon követésénél kattintson a Tárolási idő meghosszabbítása gombra, és válassza ki azt a dátumot, ameddig a tárolási időt meg szeretné hosszabbítani.
A Packeta mobilalkalmazásban (az alkalmazásban kattintson a három piros pontra, majd a Hosszabbítás opcióra).
Alternatívaként használja a kapcsolatfelvételi űrlapunkat.
További információk a blogunkon találhatók.
A Z-BOXba érkező csomagok átvételére 2 naptári nap áll rendelkezésére. A határidő legfeljebb 1 nappal, összesen 3 naptári napra hosszabbítható meg.
Ha nem veszi át időben a csomagot, az automatikusan visszaküldésre kerül a feladónak, úgynevezett "visszáru"-ként, és a feladónak ezután újra el kell küldenie Önnek.
A csomag tárolási ideje csak akkor hosszabbítható meg, ha a csomag átvételre kész státuszban van.
Nagyszerű! A csomagküldés a Z-BOX-on keresztül egyszerű, csak egy mobiltelefonra és a Packeta mobilalkalmazásra van szüksége.
A részletes leírás megtalálható a weboldalunkon.
A Z-BOX rekeszek méretétől függően a csomagokat 3 méretben különböztetjük meg:
S - 45x8x61 cm
M - 45x17x61 cm
L - 45x36x61 cm. A csomagok maximális súlya 15 kg.
Ha nem látja azt a Z-BOXot, ahová a csomagot kérni szeretné (nem jelenik meg a térképes keresőben), akkor valószínűleg tele van. Kérjük, várjon, és próbálja meg később kiválasztani a Z-BOXot vagy válasszon másik csomagpontot.
Sürgős lenne a csomag átvétele, és nem tudja megvárni, amíg lesz hely a Z-BOXban? Akkor javasoljuk, hogy válasszon egy másik, közeli csomagpontot.
Egy másik ok lehet, hogy a webáruházban nem elérhető a Z-BOXokba történő szállítás lehetősége. Ebben az esetben kérjük, forduljon közvetlenül az online áruházhoz.
Szeretné, ha lenne az Ön közelében is Z-BOX? Töltse ki az űrlapunnkat.
Csapatunk ellenőrzi, hogy lehetséges-e a Z-BOX telepítése, és mindent megteszünk a Z-BOX telepítése érdekében az Ön területén.
Csak használja a Z-BOX csomagautomaták szűrőt.
Szeretné Z-BOX telepítését kérni? Töltse ki űrlapunkat.
A regisztráció után egy értékesítőhöz kerül, aki felveszi a kapcsolatot az űrlapon megadott személlyel, és vele együtt intéz mindent, ami szükséges.
Kollégánk 30 napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és további tájékoztatást ad az együttműködés minden részletéről.
A Z-BOX ideális forgalmas helyen (falu központjában, élelmiszerbolt, bevásárlóközpont, lakótelep) történő elhelyezésre.
Ideális helyszín esetén nem. Önkiszolgáló Z-BOXaink minimális energiát igényelnek, mivel napelemek segítségével működnek.
A Z-BOX telepítésének kritériumai:
1. Több mint 3000 fő lakosú település.
2. Saját telekkel kell rendelkeznie, amelyen telepíthető a Z-BOX.
3. A hely jó megközelíthetősége a nyilvánosság számára.
A telepítéssel és szervizeléssel kapcsolatos összes költséget a Packeta fedezi.
Ha szeretné átruházni a csomag átvételét egy másik személyre, akkor mobilalkalmazás csomagmegosztó funkcióján keresztül egyszerűen teheti meg. Az alkalmazáson keresztül történő csomagmegosztáshoz további információt blogunkon találhat.
Utánvét esetén az alkalmazásban kétféleképpen lehet fizetni: bankkártyával, GooglePay-el/ApplePay-el.
Győződjön meg róla, hogy kártyája engedélyezi az online fizetést, és hogy megfelelő limitet állított be az internetes vásárlásokhoz.
A Packeta mobilalkalmazás Android telefonokra a Google Playben, iPhone-ra pedig az App Store-ban érhető el. Az app store-ban be kell állítani az alkalmazásunk által támogatott országokat, azaz Csehországot, Szlovákiát, Magyarországot vagy Romániát. Ezeket a beállításokat közvetlenül a telefonján állíthatja be.
Ha a Packeta mobilalkalmazás nem úgy működik, ahogyan azt megszokta, próbálja meg frissíteni a legújabb verzióra. Alternatív megoldásként jelentkezzen ki és jelentkezzen be újra. Ha ez nem segít, és a probléma továbbra is fennáll, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
A csomagszállítás díját mindig a feladó fizeti ki, amikor a küldeményt létrehozza az alkalmazásban. A díj online fizetéssel, azaz hitelkártyával, ApplePay és GooglePay fizetési móddal lehetséges.
Az alkalmazást egyszerűen letöltheti közvetlenül a Google Play vagy az App Store áruházból.
Először ellenőrizze a spam- és az ömlesztett mappákat. Lehet, hogy az e-mail oda került. Ha azonban ezekben sem találja az üzenetet, próbálja meg a következő lépéseket:
változtassa meg az e-mail címét egy másikra,
mentse el,
hitelesítse az e-mail címét.
A regisztrációs e-mail ismét elküldésre kerül.
Ha még mindig nem kapja meg az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Kollégáink manuálisan küldenek Önnek egy új e-mailt.
Az alkalmazásban a Profil fülön a Személyes adatok menüpontban könnyen módosíthatja az adatait. Tetszés szerint módosíthatja nevét, e-mail címét és lakcímét.
A telefonszám nem módosítható az alkalmazásban. Ennek oka, hogy a csomagok telefonszámhoz vannak kötve (ennek köszönhetően az alkalmazás jelzi Önnek, ha csomag érkezik). Azonban újra telepítheti az alkalmazást, és más telefonszámmal is regisztrálhat.
Győződjön meg róla, hogy kártyája engedélyezve van az online fizetéshez, és hogy elegendő limitet állított be az internetes vásárlásokhoz. Alternatívaként javasoljuk, hogy próbálja meg a fizetést egy másik bankkártyával teljesíteni.
Nagyon örülünk a visszajelzéseinek. Az alkalmazást közvetlenül az AppleStore-ban/ GoogleStore-ban értékelheti.
Javaslatait is leírhatja, és elküldheti nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (válassza ki az alkalmazásban a Visszajelzés okot).
A térképes kereső (widget) a Packeta átvevőhelyek és csomagpontok keresője. Ez egy interaktív térképes keresőprogram. A kereséshez használhatja a keresőmezőt és számos szűrőt, amelyeknek köszönhetően kiválaszthatja az Önnek megfelelő csomagpontot.
A térképes keresőben (widgetben) (átvevőhelyek és feladási pontok keresője) szürkével vannak jelölve azok az átvevőhelyek, amelyek nem választhatók ki.
Ennek oka a következő:
az átvevőhely nem rendelkezik szabad kapacitással
az átvevőhely szabadság miatt zárva
az online áruház egyes átvevőhelyekre (pl. Z-BOXokba) korlátozottan szállít
A webáruház is meghatározhatja, hogy szállít-e ki minden csomagpontunkra. Egyes üzletek például az áruk jellege miatt nem szállíttatnak Z-BOXokba. Az adott webáruházban az összes Z-BOX szürkével lesz jelölve, de ezek a csomagpontok továbbra is megjelennek a térképen az Ön maximális átláthatósága érdekében.
A keresés mindegyik platformon más-más célt szolgál:
A weboldalon megjelenik az összes (saját és partner) csomagpont a világ minden táján, így mindenki megtalálhatja az őt érdeklő csomagpontról az információkat.
A Packeta mobilalkalmazásban nagyobb hangsúlyt kap a csomagpontok keresésének testreszabása.
A keresőmotor webáruházas változatában az adott webáruház beállításait tükröző átvevőhelyek jelennek meg, amelyek egyúttal jelenleg nyitva vannak és szabad kapacitással rendelkeznek a csomagok számára.
Igen, a térképes keresőnkben (widget) ID azonosító alapján is kereshet csomagpontot. Csak írja be a keresőbe az i betűt és egy aláhúzást az azonosító előtt: "i_" (pl. i_1234).
A csomagpont azonosítóját az átvevőhelyek adatai között találja. Ha tehát megtalálta a kedvenc Z-Pont átvevőhelyét, másolja ki az azonosítóját, majd a webáruházban történő bármely vásárlás során írja be az azonosítót az "i_" betűvel együtt a keresőbe. Ennek köszönhetően könnyen és gyorsan megtalálhatja és kiválaszthatja.
Persze! Kedvenc csomagpontjait elmentheti a helykeresőben, így mindig gyorsan megtalálhatja őket. Ezeket a keresőben a szív ikon alatt fogja elmenteni.
Az összes elmentett kedvenc átvevőhelyét a szív ikon alatt találja meg.
A kedvenc átvevőhelyei a cookie-k alapján kerülnek tárolásra (ezek rövid szöveges fájlok, amelyeket a meglátogatott weboldal küld a böngészőjének, és amelyek lehetővé teszik a weboldal számára, hogy információkat rögzítsenek az Ön látogatásáról). Ha a cookie-kat törli a számítógépéről, azok elveszhetnek.
Az átvevőhelyek maguk adják meg a rendszerben az üzleteikre vonatkozó adatokat, beleértve a nyitvatartási időt is. Egyes átvevőhelyek esetében ezért előfordulhat, hogy a Z-Pont átvevőhely különböző okokból nem adja meg a nyitvatartási időt, és ezért mi sem tudjuk azt megjeleníteni (az ok lehet például, hogy a nyitvatartási idő az időjárás függvényében változik stb.).
Ha nem tudja kiválasztani a kívánt Z-Pont átvevőhelyet, akkor valószínűleg az alábbi helyzetek valamelyike áll fenn:
az adott webáruház maga választotta ki azt az átvevőhelyet, ahová a csomagokat nem lehet kiszállítani
az átvevőhely jelenleg nem rendelkezik kapacitással
az átvevőhely szabadság miatt zárva
Az ilyen átvevőhely a keresőmotorban szürke színnel van jelölve. Kérjük, válasszon másik átvevőhelyet a kézbesítéshez.
Az Ön által kiválasztott átvevőhely hamarosan eléri kapacitásának maximumát - és ez befolyásolhatja a csomag kézbesítését. Ezért keresőmotorunk a legközelebbi olyan átvevőhelyet javasolja, ahol van szabad kapacitás.
Öntől függ, hogy melyik átvevőhelyet választja. Ha azonban olyan átvevőhelyet választ, amely már majdnem tele van, tartsa szem előtt, hogy előfordulhat olyan helyzet, hogy a csomagot nem tudjuk oda kézbesíteni, ezért futárunk egy másik közeli, a kézbesítés időpontjában szabad Z-Pont átvevőhelyre szállítja azt.
Javasoljuk, hogy a szabad kapacitással rendelkező átvevőhelyeket szűrje a widgetben.
Szűrje a fizetési terminállal rendelkező átvevőhelyet - a "fizetési kártya" ikon.
A szűrő segítségével könnyen kereshet szombaton ("nyitva-szombaton" ikon) vagy vasárnap ("nyitva vasárnap" ikon) nyitva tartó csomagpontokat.
Javasoljuk az akadálymentes szűrő használatát.
Egy csomagot többféleképpen is kiadhat:
jelszóval (a csomag címzettje szóban közli ezt Önnel)
QR-kód (olvasóval olvasható)
a címzett igazolja a személyazonosságát igazolvánnyal
A leggyakoribb csomag kiadási mód a jelszó, amelyet a címzett szóban közöl Önnel. Miután a jelszót beírta a rendszerbe, megjelenik egy "információs ablak", amelyben olyan információk szerepelnek, mint például az utánvét vagy a tárolás helye.
Javasoljuk, hogy használja az elkészített útmutatót, amely az adminisztrátorban az Egyéb → Kézikönyvek → Csomagkiadás menüpontban található.
Keresse meg a csomagot az adminban a nyomon követési szám segítségével, és a sor végén kattintson a Probléma jelentése a csomaggal kapcsolatban ikonra. Kollégáink ellenőrzik a csomagot és felveszik Önnel a kapcsolatot.
Az ügyfélszolgálat csak kisebb hibákat tud módosítani, például elírás a csomagpont nevében vagy a telefonszámban.
Az átvevőhely adatainak módosításáért forduljon értékesítési képviselőjéhez.
A nyitvatartási időt legkésőbb három nappal az érvényességük megváltozása előtt saját maga állíthatja be.
A beállításokat az Egyebek → Nyitvatartási idő → Az átvevőhely zárásának beállítása menüpontban végezheti el.
Ha először végez módosítást az átvevőhely adatainál- az Egyéb → Kézikönyvek → Egyéb menüpontban talál egy részletes útmutatót.
Ha sürgős módosításra van szüksége, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Ha problémája van a jutalékokkal kapcsolatban, kérjük, forduljon értékesítési képviselőjéhez, vagy küldje el kérdését nekünk az admin felületen keresztül, a kollégák ezután felveszik Önnel a kapcsolatot.
Elfelejtett jelszava nagyon könnyen helyreállítható, ha a weboldalon a jelszó elfelejtése gombra kattintva belép az Adminba az Átvevőhelyekhez.
Megerősített rendszerleállás esetén használja a Sürgősségi csomagkiadás lehetőséget. Ide ugyanazokkal az adatokkal jelentkezik be, mint amelyekkel az Adminba szokott bejelentkezni. Alternatívaként ezen az oldalon minden szükséges információt megtalál.
A csomagok kiadására és átvételére vonatkozó belsős folyamatleírásokat közvetlenül az Adminban, a Kézikönyvek fülön találja meg.
Az átvevőhely a nyitvatartás szünetelését közvetlenül az Adminban állítja be, legkésőbb három nappal annak kezdete előtt.
Állítsa be a szabadságot az adminban az Egyebek → Nyitvatartási idő → Az átvételi pont zárva tartásának beállítása menüpontban.
Ha először ad meg egy szabadságot - az Egyéb → Kézikönyvek → Vegyes részlegben talál egy képes útmutatót.
Ha sürgős módosításra van szüksége, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.
Először regisztrálja üzletét a weboldalunkon keresztül. Ezt követően értékesítési munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és végigvezeti Önt a lépéseken. További információkat a blogunkon talál.
Szeretné, ha üzlete átvevőhellyé válna? Töltse ki regisztrációs űrlapunkat.
Bárki, aki megfelel az alapvető kritériumainknak. Hazánkban több ezer átvevőhelyet talál, és ezek mind nagyon különböző tevékenységi körűek. A kisebb üzletektől kezdve a fodrászszalonokon át a kávézókig és az írószerboltokig.
Olyan fizikai létesítményben, ahol árut értékesít vagy szolgáltatást nyújt.
Alapvető kritériumok:
1. Az Ön üzlete egy legalább 1500 lakosú faluban vagy városban található.
2. Ön meghatározott nyitvatartási idővel rendelkezik.
3. Az Ön létesítménye világos és tágas. Lehetővé teszi a csomagok tárolását és kezelését. A szükséges tárolóhely legalább 1 × 2 m-es.
4. Van internet-hozzáférése és számítógép, laptop, elektronikus pénztárgép vagy táblagép. A többi szükséges felszerelést mi biztosítjuk.
5. Rendelkezik a csomagok feldolgozására alkalmas kapacitással.
6. Az átvevőhelyek gyermekek számára is elérhetőek, ezért az Ön üzlete termékválasztékjainak jellegének meg kell felelnie ennek. Az átvevőhelynek nemdohányzónak kell lennie.
7. Nagy előny az ingyenes parkolási lehetőség és az akadálymentes megközelítés.
Szeretné Z-BOX telepítését kérni? Töltse ki űrlapunkat.
A regisztráció után egy értékesítőhöz kerül, aki felveszi a kapcsolatot az űrlapon megadott személlyel, és vele együtt intéz mindent, ami szükséges.
Kollégánk 30 napon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és további tájékoztatást ad az együttműködés minden részletéről.
A Z-BOX ideális forgalmas helyen (falu központjában, élelmiszerbolt, bevásárlóközpont, lakótelep) történő elhelyezésre.
Ideális helyszín esetén nem. Önkiszolgáló Z-BOXaink minimális energiát igényelnek, mivel napelemek segítségével működnek.
A Z-BOX telepítésének kritériumai:
1. Több mint 3000 fő lakosú település.
2. Saját telekkel kell rendelkeznie, amelyen telepíthető a Z-BOX.
3. A hely jó megközelíthetősége a nyilvánosság számára.
A telepítéssel és szervizeléssel kapcsolatos összes költséget a Packeta fedezi.
Szeretné, ha üzlete átvevőhellyé válna? Töltse ki regisztrációs űrlapunkat.
Bárki, aki megfelel az alapvető kritériumainknak. Hazánkban több ezer átvevőhelyet talál, és ezek mind nagyon különböző tevékenységi körűek. A kisebb üzletektől kezdve a fodrászszalonokon át a kávézókig és az írószerboltokig.
Olyan fizikai létesítményben, ahol árut értékesít vagy szolgáltatást nyújt.
Alapvető kritériumok:
1. Az Ön üzlete egy legalább 1500 lakosú faluban vagy városban található.
2. Ön meghatározott nyitvatartási idővel rendelkezik.
3. Az Ön létesítménye világos és tágas. Lehetővé teszi a csomagok tárolását és kezelését. A szükséges tárolóhely legalább 1 × 2 m-es.
4. Van internet-hozzáférése és számítógép, laptop, elektronikus pénztárgép vagy táblagép. A többi szükséges felszerelést mi biztosítjuk.
5. Rendelkezik a csomagok feldolgozására alkalmas kapacitással.
6. Az átvevőhelyek gyermekek számára is elérhetőek, ezért az Ön üzlete termékválasztékjainak jellegének meg kell felelnie ennek. Az átvevőhelynek nemdohányzónak kell lennie.
7. Nagy előny az ingyenes parkolási lehetőség és az akadálymentes megközelítés.
Az eljárás egyszerű és gyors. Csak töltse ki regisztrációs űrlapunkat néhány perc alatt. Az ügyfélrészbe való bejelentkezés után regisztrálnia kell a számlázási címet és a feladót. Ezt követően kérjük, várja meg a regisztráció jóváhagyását, amely általában 3 munkanapon belül megtörténik (az esetek 90%-ában néhány órán belül). Amint a regisztráció jóváhagyásra kerül, e-mailben értesítjük Önt, és máris megkezdheti a csomagok feladását, és teljes mértékben igénybe veheti minden szolgáltatásunkat.
Várja meg a regisztráció jóváhagyását. Ezután elkezdheti feladni a csomagokat és igénybe veheti szolgáltatásainkat.
A Packeta rendszerét a hazánkban használt webshop motorok legtöbbjéhez tudjuk csatlakoztatni. Az intergrációval rendelkező rendszerek listáját megtekintheti weboldalunkon. Ha az Ön weboldala egyedi készítésű, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk a e-commerce.support@packeta.com (angol nyelvű) címen.
Kapcsolattartási adatait a Partnerfelületen a Felhasználói információk → Kapcsolattartók menüpont alatt módosíthatja.
Számlázássasl kapcsolatos adatokat ne módosítson, ezekhez kérjük keresse kapcsolattartóját. Feladó adait (címkén megjelenő infók) és visszáru helyét pedig a Partnerfelületének vonatkozó menüpontjaiban van lehetősége módosítani.
A Partnerfelületre történő első bejelentkezéskor elindul a varázsló, amely végigvezeti az összes menüponton.
A navigációs menü több részre van osztva:
csomagküldés - itt létrehozhat egy szállítási megbízást minden olyan országba, ahová a Packeta szállít.
"Reklamációs asszisztens - Olyan Szolgáltatás, amelynek során a Csomag a Feladó részére a Címzett által visszaküldésre kerül,
amennyiben a reklamációra lehetőség van. Az így visszaküldött Csomag minden esetben reklamációs
címkével kerül ellátásra, amelyet a Feladó a Szolgáltató Információs rendszerén keresztül generál/állít ki
és átadja Címzett részére."
csomagok importálása - csomagok tömeges beküldése, amivel időt takaríthat meg (CSV)
folyamatban lévő csomagok - befejezetlen megrendelések
feladott csomagok - az összes csomag listája, ahol előre beállított szűrőket alkalmazhat, valamint a csomagok és a szállítólevelek címkéi is itt kerülnek kinyomtatásra.
számlák - az összes kiállított számla listája, amelyet több formátumban is letölthet, ugyanakkor itt találja a vámiratokat is.
Miután bejelentkezett a fiókjába, a bal felső sarokban megtalálja a Csomag elküldése gombot, ahol ezután kitöltheti a csomaggal kapcsolatos szükséges adatokat (rendelésszám, a címzett kereszt- és vezetékneve, e-mail, telefon, érték, átvevőhely, az Ön üzlete). Ezután mindent megerősít az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és a Csomag elküldése gombra kattintva.
További módszerek a csomagok ún. tömeges importálásával, amelyet szintén az Partnerfelületén talál, valamint az API-n keresztül történő feladásnál. Az API-n keresztül történő feladással kapcsolatban kérjen részletesebb információt értékesítési képviselőjétől.
A címke automatikusan generálódik, miután a csomagot beimportálta a rendszerünkbe. Ezután már csak ki kell nyomtatnia a címkét a Feladott csomagok fülön, és rá kell ragasztania a csomagra.
A Partnerfelületen regisztrált webáruházak többféle módon adhatják fel a csomagokat szállításra:
Személyesen az összes csomagpontunkon (azaz a csomagok feladására szolgáló Z-Pont átvevőhelyek). A szűrőben egyszerűen beállíthatja, hogy Ön a feladó, és bejelölheti a "Feladóhely" szűrőt.
Személyesen átvevőhelyeinken vagy közvetlenül Budapesti depónkban előre egyeztetett időpontban.
Csomagfelvét használatával, amikor futárunk közvetlenül Önhöz érkezik és átveszi a csomagokat. Az átvétel megszervezésének feltételeivel kapcsolatban ne habozzon kapcsolatba lépni kapcsolattartójával.
Általában olyan webáruházaknak ajánljuk fel a csomagfelvételt, amelyek rendszeresen legalább 15 csomagot adnak fel naponta. Ha már eléri ezt a mennyiséget, akkor vegye fel a kapcsolatot értékesítési képviselőjével. Elérhetőségét az ügyfélrészlegében az Ügyféltámogatás fülön találja meg.
Ha a csomagok felvételét kapcsolattartójánál igényelte meg, és a futár nem érkezik meg a megbeszélt átvételi időpontra, akkor a futár útvonalán valószínűleg komplikáció lépett fel. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot kapcsolattartójával.
A csomag mozgását követheti Partnerfelület, vagy az online nyomon követésen keresztül, a nyomon követési szám megadása után.
Ebben az esetben a csomagot visszaküldjük Önnek.
Kérjük, válasszon egy átvevőhelyet a visszaküldéshez.
A kiválasztott átvevőhelyet el kell menteni az ügyfélrészben a Felhasználói információk → Számlázási cím - legalsó részén.
A Packeta-val több mint 141 703 átvevőhelyet használhat, 33 országba küldhet csomagot, és akár 300 millió potenciális ügyfelet is elérhet.
Magyarországon többféle csomagpontot kínálunk - Z-Pont átvevőhelyek és Z-BOXok széles hálózatát.
Ugyanakkor lehetősége van arra is, hogy csomagjait közvetlenül az ügyfelek címére küldje házhozszállítási szolgáltatásunkon keresztül. Az egyes fuvarozókról és szolgáltatási árakról további információkat talál weboldalunkon.
A Packeta nagy mennyiségű szállítási kapacitással rendelkezik. Magyarországon és külföldön is több tucat külső partnerrel működünk együtt. Magyarországon 9 saját raktárral rendelkezünk, amelyeknek köszönhetően logisztikai hálózatunk hatékony és a kiszállítás nagyon gyors.
Természetesen! Fontos, hogy ellenőrizze a külföldi partnerek szállítási feltételeit, melyeket az egyes fuvarozók weboldalain és árlistánkban talál.
Javasoljuk továbbá, hogy iratkozzon fel hírleveleinkre, hogy mindig értesüljön a külföldi szállítással kapcsolatos legfrissebb információkról. Blogunkon is rendszeresen frissítjük a szállító partnereink aktualitásáról szóló cikket.
A csomagszállítás díja a feladás helyétől, a csomag métereitől, a célországtól és a célországba történő szállítás módjától függ. A konkrét árakról bővebb információt honlapunkon az Árlisták és felárak menüpontban talál.
A vám (vagy vámdíj) az állam által beszedett összeg, amikor az áru átlépi a vámhatárt. Egy állam vagy államcsoport úgynevezett védelmi intézkedésként alkalmazza (az ország így védi belső piacát a szomszédos országokból származó árukkal szemben). A vámok beszedését az adott ország vámigazgatása ellenőrzi és a vámtörvény szabályozza.
Ami a vámeljárás hosszát illeti, az attól függ, hogy hová küldik a csomagot, és milyen típusú vámkezelésről van szó. Ezért a pontos határidő nem garantálható. Ha azonban a feladó a szállítás megrendelésekor minden adatot helyesen töltött ki, és a csomagot nem állítja meg a vámhivatal ellenőrzés céljából, akkor a csomag időben meg fog érkezni.
A gyakoriság az Ön által beállított számlázási módtól függ. Az alap számlázási mód a heti jóváírással történő számlázás, az utánvétes fizetés pedig naponta egy összegben történik az Ön bankszámlájára.
Alapesetben heti rendszerességgel kínálunk számlázást jóváírással, kiválasztott utánvétellel. Az ÁSZF szerint az utánvét kifizetése a csomag kézbesítését követő 10 munkanapon belül történik az Ön Partnerfelületén megadott bankszámlára.
Az összes számlát letöltheti a Partnerfelületen. Ha eltéréseket vesz észre, vagy további kérdései vannak a számlázással kapcsolatban, lépjen kapcsolatba velünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Ügyfélszolgálati kollégáink szívesen segítenek Önnek.
Az EET 2023. január 1-től megszűnt.
Csomagszállítás már mindössze nettó 890 Ft-tól elérhető standard méretű csomag és belföldi átvevőhelyeinkre történő kiszállítás esetén. Teljes árlistánkat megtekintheti az ezen a linken található dokumentumban.
Nemcsak a csomag súlya és mérete számít, hanem az is, hogy hova szállítják. Az árak ettől függően változhatnak. Szolgáltatásaink minden ára megtalálható a weboldalunkon vagy közvetlenül a szolgáltatásaink teljes árlistájában.
A depókban a csomagpontokról hozott csomagokat szétválogatjuk, és az átvevőhelyekre, Z-BOXokba vagy az ügyfelek címére szállítjuk.
Kizárólag Budapesti depónkban lehetséges a csomagok feladása előre egyeztetett időpontban.
Ha a kedvenc csomagpontja zárva van, javasoljuk, hogy használjon egy másik közelben találhatót. A fcsomagpontok listáját megtalálja weboldalunkon. A csomagokat a budapesti depónkban vagy a csomagpontokon lehet feladni.
A Partnerfelületen regisztrált feladók két alapvető csomagtípust küldhetnek velünk:
Standard csomagok:
maximális súly - 5 kg
minimális méret - 10 × 7 × 1 cm;
maximális méretek - a 3 oldal összege max. 120 cm (pl. 50×40×30 cm), a leghosszabb oldal hossza max. 70 cm
Nagyméretű csomagok:
maximális súly - 15 kg
minimális méret - 10 × 7 × 1 cm
maximális méretek - a 3 oldal összege max. 150 cm (pl. 60×50×40 cm), a leghosszabb oldal hossza max. 120 cm
Az általunk szállított csomagok maximális méretei:
maximális súly - 15 kg
a csomag egyik oldalának maximális hossza - 120 cm
a küldemény mindhárom oldalának (magasság, szélesség, mélység) maximális összege - 150 cm
Természetes személyek és regisztrált webáruházak esetében a csomag maximális súlya 15 kg.
A terméket ideális esetben egy megfelelő méretű kemény kartondobozba helyezze, és zárja le úgy, hogy a csomagot ne lehessen kinyitni. Javasoljuk a ragasztószalag keresztben történő felragasztását.
Mindig egy csomagot kell egy csomagban feladni, nem többet.
Ne felejtse el kitölteni a csomagban lévő üres helyet, hogy a tartalma ne törjön össze útközben.
Ezután címkézze fel a csomagot helyesen egy szállítási címkével - és kész. A csomag csomagolásával kapcsolatos részletesebb utasításokat weboldalunkon talál.
Önnek csak ki kell nyomtatnia a címkét, amelyet Partnerfelületen generáltunk Önnek, és fel kell ragasztania a csomagra (amennyiben ragasztószalaggal takarja le a címkét, ne feledje, hogy az nem fedheti át a vonalkódot). Ügyeljen arra, hogy a csomagon mindig csak egy jó minőségű, felragasztott címke legyen. Kérjük, hogy minden csomaghoz mindig az újonnan generált címkét használja.
Packeta nem szállítja az alábbi típusú árukat:
nagyméretű, terjedelmes vagy nehéz csomagok (bútorok, gumiabroncsok, hűtőszekrények, televíziók stb.)
folyadékok (mosógélek, tisztítószerek, alkohol, konzervek stb.)
nagyon törékeny és érzékeny áruk (porcelán, üveg, kristály, diagnosztikai eszközök stb.)
veszélyes vagy illegális áruk (kábítószerek, robbanóanyagok, gyúlékony anyagok stb.)
A szállításból kizárt áruk teljes listáját lásd az Általános Szerződési Feltételeinkben (lásd a 2.2. bekezdést).
A szokásos tárolási idő 7 naptári nap, amely további 14 nappal meghosszabbítható. A maximális tárolási idő a Z-Pont átvevőhelyen tehát 21 nap.
Mind a feladónak, mind a címzettnek lehetősége van a tárolási időszak meghosszabbítására az online nyomon követésnél vagy a Packeta alkalmazásban.
A webáruháznak, mint feladónak lehetősége van arra, hogy a rendszerben letiltsa a tárolási idő meghosszabbításának lehetőségét.
Igen, ez a szolgáltatás a csomag feladásakor is választható. Elég a csomag beküldésekor az Ütemezett kézbesítés gombra kattintani és megadni a kézbesítés dátumát.
Igen, ezt a szolgáltatást is kínáljuk. Ha Ön webáruház, akkor a csomag beküldésekor a partnerfelületen kérheti a 18+ korhatár-ellenőrzési szolgáltatást. Magánszemélyek ezt a lehetőséget a Packeta alkalmazásban a Szolgáltatások menüpontban találják.
Ebben az esetben ellenőrizni kell a címzett elérhetőségét, ideális esetben az partnerfelületen a Beküldött csomagok menüpontban, vagy kapcsolatba kell lépni az ügyfélszolgálatunkkal (a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül). Kollégáink ellenőrzik a vevő elérhetőségét, és újra küldenek neki egy tájékoztató e-mailt vagy SMS-t a jelszóval.
Ha bármilyen probléma merül fel a partnerfelületen, kérjük, várjon 5 percet, majd töltse be újra a weboldalt vagy jelentkezzen be újra. Javasoljuk a Google Chrome vagy a Mozilla Firefox böngészőt.
Ha rossz átvevőhelyet adott meg, és még nem adta át a csomagot a futárunknak, vagy nem vitte el a csomagpontra, javasoljuk, hogy törölje azt, és a helyes adatokkal adja le újra a csomagot. A Partnerfelületen a Beküldött csomagok listában a piros kuka ikon segítségével törölheti a csomagot. A csomag státusza a a bolt általi kézbesítésre vár státuszról a Csomag törölt státuszra változik.
Ha már feladta a csomagot, azt ügyfélszolgálatunkon keresztül töröltetheti.
Ha panaszt szeretne tenni, kérjük, használja a reklamációs űrlapot, amely tájékoztatja Önt arról, hogy milyen adatokat kell megadnia nekünk.
A panaszt egy meghatalmazott személy nyújtja be. A csomag címzettje csak a csomag átvételét követően válik meghatalmazott személlyé. Ha a csomag Útközben státuszban van, akkor a csomag feladójával kell felvennie a kapcsolatot.
A terméket ideális esetben egy megfelelő méretű kemény kartondobozba helyezze, és zárja le úgy, hogy a csomagot ne lehessen kinyitni. Javasoljuk a ragasztószalag keresztben történő felragasztását.
Mindig egy csomagot kell egy csomagban feladni, nem többet.
Ne felejtse el kitölteni a csomagban lévő üres helyet, hogy a tartalma ne törjön össze útközben.
Ezután címkézze fel a csomagot helyesen egy szállítási címkével - és kész. A csomag csomagolásával kapcsolatos részletesebb utasításokat weboldalunkon talál.
Panaszt a csomag feladója vagy a címzett is tehet. A kártérítést utólag fizetjük ki az arra jogosult személynek, a CsomagokEgymásKözött szolgáltatás igénybevétele esetén érvényes Általános Szerződési Feltételeink szerint.
A panaszt egyszerűen benyújthatja reklamációs űrlapunk segítségével.
Ez a panasz okától és a panaszt tevő személytől függ. Megfelelő űrlapunk eligazítja Önt a szükséges dokumentumok listájához. Ha további információkra van szükség, reklamációs osztályunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Csomag elvesztése
Sérült csomag
Hiányzó tartalom
A csomagot összecseréltek
Késedelmes csomagkézbesítés
Hibás számlázás
A reklamációt közvetlenül a feladónak kell kitöltenie, a reklamációs űrlapunkon. A címzettnek tehát közvetlenül a feladóval kell felvennie a kapcsolatot, és az online áruház reklamációs eljárása szerint kell eljárnia, vagy a szállítási díj visszatérítését a feladótól kell igényelnie az alkalmazáson keresztül.
A láthatóan sérült csomag átvételét az átvevőhelyen megtagadhatja. Ebben az esetben a csomagot visszaküldjük a feladónak.
Ha már átvette a csomagot (vagy azt Z-BOX-on keresztül/ futárral kézbesítették Önnek házhoz), akkor a reklamációhoz fényképet kell készíteni a csomagolásról, a belső csomagolásról és a csomag tartalmáról. Ezt követően a megfelelő űrlapon keresztül nyújthat be reklamációt, amelyen keresztül elküldi nekünk a készített fényképeket.
Ha nem az Ön által várt csomagot kapta meg, akkor a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk. A megfelelő űrlapon keresztül történő reklamáció benyújtásakor dokumentálni kell részletesen a leírást arról, hogy milyen árut kapott Ön, valamint az Ön által várt csomagról is leírást kell készíteni. Ugyanakkor javasoljuk, hogy küldjön egy fényképet a szállítási címkéről, hogy azonosítani tudjuk a másik ügyfelet.
A számlán más név szerepel, és olyan árucikkek láthatóak rajta, amelyek különböznek attól, amit Ön rendelt? Ilyen esetben vegye fel közvetlenül a feladóval (webáruházzal) a kapcsolatot.
A számlán a megfelelő név szerepel, de olyan árucikkek láthatóak rajta, amelyek különböznek attól, amit Ön rendelt, viszont a megfelelő webáruházból származnak? Ilyen esetben vegye fel közvetlenül a feladóval (webáruházzal) a kapcsolatot.
Ha a csomag nem tartalmaz számlát, vagy ha a csomag teljesen más árut tartalmaz, mint amit a webáruházból rendelt, lépjen kapcsolatba velünk a reklamációs űrlapon keresztül.
Az Általános Szerződési Feltételek szerint a reklamáció benyújtásától számított 30 nap áll rendelkezésünkre a reklamáció feldolgozására. E-mailben értesítjük Önt, amint megkezdjük a kérelem feldolgozását.
Mindig igyekszünk minden kérést a lehető legrövidebb időn belül megoldani. A beérkező kérelemre adott első válaszadás ideje az Önt megelőzően beérkezett panaszkérelmek számától függően változhat.
Az elismert károkat a kárigény visszaigazolásától számított 30 napon belül megtérítjük az arra jogosult személynek. Általában azonban már korábban elküldjük a pénzt.
Ez hosszabbá és bonyolultabbá tenné a teljes panaszkezelési folyamatot. A reklamáció benyújtásának egyetlen módja a megfelelő űrlapunkon keresztül történik. Ennek köszönhetően lehetőségünk van gyorsan és hatékonyan kezelni a beadott kérelmeket.
Nem szükséges, de nagyobb értékű áruk mobilalkalmazásunkon keresztül történő küldése esetén javasoljuk a Csomag értéke szolgáltatás igénybevételét. A szolgáltatás pontos működéséről blogunkon tájékozódhat.
A Házhozszállítás egy futárszolgálattal történő kézbesítés az Ön otthonához, irodájához vagy bármely más címéhez.
A szállítás napján SMS üzenetet küldünk Önnek a várható szállítási idővel kapcsolatban. A tényleges kézbesítés előtt a futár legalább kétszer megpróbál telefonon kapcsolatba lépni Önnel.
Ha nem éri el Önt, a csomagot átirányítjuk egy közeli, szabad kapacitással rendelkező átvevőhelyre. Alternatívaként lehetőség van telefonon egyeztetni az átirányítást a futárral.
Ha Ön a csomag feladója, és fizetett nekünk a szolgáltatásért, kérjük töltse ki a reklamációs űrlapunkat. Válassza a Hibás számlázás témakört, és írja le részletesen az okokat.
Ha Ön a csomag címzettje, akkor a szolgáltatásunk nyújtásáért az eladónak fizetett díjat, ezért a panaszt a feladóval kell megoldani.
A kiberbűnözők igyekeznek a lehető legjobban utánozni a hivatalos weboldalakat vagy a vállalati kommunikációt.
Közelebbről megvizsgálva azonban kiderülhet, hogy a link elírásokat, az adott linkben értelmezhetetlen megfogalmazásokat, vagy betű- és számkeveredést tartalmaz, például 1 helyett l vagy .cx helyett .cz.
Javasoljuk, hogy ne kattintson gyanús linkekre, és ne adja meg személyes és banki adatait.
A Kiberbiztonság és adatvédelem oldalon megtudhatja, hogyan néznek ki az ilyen csaló üzenetek vagy e-mailek, és mire kell odafigyelnie.
Elsősorban e-mail címek és telefonszámok véletlenszerű kiválasztása történik, illetve nyilvánosan elérhető forrásokat és kapcsolattartási adatbázisokat is használnak.
Írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül (válassza a Csaló tevékenységek témakört), ahol a kollégák tanácsot adnak Önnek, és esetleg megerősítik, ha a weboldal, e-mail vagy SMS valóban a Packeta-tól származik-e.
Ha gyanús kommunikációról van szó egy weboldalon, e-mailben vagy SMS-ben, jelentse a csalást az érintett vállalatnak és a magyar rendőrségnek is.
A Packeta nevével visszaélő adathalász-támadás esetén kérjük, írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapunkon, vagy a Kiberbiztonság és adatvédelem oldalunkon található Adathalász bejelentés gombon keresztül.
Ebben az esetben az Ön személyes adatai és pénze nincs veszélyben.
Ha egy weboldalon, e-mailben vagy SMS-ben érkező gyanús üzenetről van szó, jelentse a csalást az érintett vállalatnak és a magyar rendőrségnek is.
A Packeta nevével visszaélő adathalász-támadás esetén írjon nekünk a kapcsolatfelvételi űrlapunkon, vagy a Kiberbiztonság és adatvédelem oldalon található Adathalászatot akarok jelenteni gombon keresztül.
Ebben az esetben a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba bankjával és tiltsa le a kártyáját, majd törölni kell minden gyanús tranzakciót ésforduljon a hivatalos szervekhez.
Ha többfaktoros hitelesítést állított be a fizetési kártyájához, például telefonon vagy elektronikus banki szolgáltatáson keresztül, ügyeljen arra, hogy ne erősítsen meg semmit.
Nem találta meg a választ a kérdésére?
Írjon nekünk
kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül
Élő chat
ZET robotkollégánk segít Önnek
Ügyfélszolgálat
Hívjon minket +36 1 400 8806
Reklamáció
Használja reklamációs űrlapunkat
Írjon nekünk
kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül
Élő chat
ZET robotkollégánk segít Önnek
Ügyfélszolgálat
Hívjon minket +36 1 400 8806
Reklamáció
Használja reklamációs űrlapunkat