Reklamáció
A csomag útközben elveszhet vagy megsérülhet. Sajnáljuk, de néha előfordul. Ha valami baj történt a küldeményével, segítünk megoldani a helyzetet.
A panaszokat az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak alapján, az alábbi okok miatt lehet benyújtani:
01
A csomag feltételezett elvesztése
02
A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során
03
A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során
04
Csomagcsere
05
A szolgáltatás díjának helytelen számlázása
06
Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után
Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek
Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Írjon nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.