Reklamáció

A csomag útközben elveszhet vagy megsérülhet. Sajnáljuk, de néha előfordul. Ha valami baj történt a küldeményével, segítünk megoldani a helyzetet.

A panaszokat az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak alapján, az alábbi okok miatt lehet benyújtani:

01

A csomag feltételezett elvesztése

02

A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során

03

A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során

04

Csomagcsere

05

A szolgáltatás díjának helytelen számlázása

06

Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után

Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek

Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Írjon nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.

Ha a fenti helyzetek valamelyikét tapasztalta, kérjük, a panasz benyújtása előtt válassza ki a csoportot, amelyhez tartozik az alábbi gombra kattintva: