Ügyfeleink véleménye fontos számunkra. Ezért, reagálva a címzett ellenőrzésével kapcsolatos visszajelzésekre a házhozszállítással küldött csomagok esetében: a helyes címzettnek történő csomagátadás biztonságának és megbízhatóságának növelése érdekében 2022. március 22-től bevezetjük a csomag átvételének jelszóval, vagy a címzett személyazonosító okmányával történő ellenőrzését.
A jelszóval történő ellenőrzésnek köszönhetően biztosítani tudjuk:
✔️ hogy mindig garantáltan a megfelelő kézbe kerüljön a megrendelt csomag.
✔️ hogy nem lesz semmilyen keveredés a címzett kilétében.
✔️ hogy sofőrjeinknek bizonyítéka lesz arról, hogy a csomagot a címzetthez kézbesítették.
Hogyan fog kinézni a jelszó?
A csomagátvételhez szükséges jelszó 7 számjegyből fog állni, mindig 1-es számmal az elején, pl. 1654321.
Címzett ellenőrzésének lehetőségei:
Jelszó használata:
Abban a pillanatban, amikor a sofőr átveszi a csomagot a címre történő szállításhoz, a címzett SMS-üzenetben megkapja a jelszót. Ez megkönnyíti az ügyfél számára, hogy a jelszót továbbíthassa például egy családtagjának, aki otthon lesz, amikor a csomagot kézbesítik.
Jó tudni, hogy…
Biztonsági okokból a csomagátvételhez szükséges jelszót sofőrünk nem fogja tudni, azt csak a csomag címzettje kapja meg. A jelszó bediktálása után, a sofőr által használt csomagküldő alkalmazásunk kiértékeli a jelszót, hogy helyes vagy helytelen e. Helyes jelszó esetén lehetővé teszi a sofőr számára, hogy átadja a csomagot és beszedje az esetleges utánvételi összeget.
Személyazonosító okmány használata
Ha nincs a címzettnél a jelszó kézbesítéskor (pl. lemerült a telefonja), a sofőr elvégezheti az ellenőrzést személyazonosító okmány segítségével. Ha a címzett továbbítja a jelszóval ellátott üzenetet egy másik személynek, akkor annak az illetőnek szintén fel kell mutatnia a személyazonosító okmányát.
Fontos információ:
A sofőr a személyi igazolvány utolsó négy számát adja meg az átadáshoz használt csomagküldő alkalmazásban, amikor az ügyfelet személyazonosító igazolvány alapján ellenőrzi. Ezt az adatot 30 napig tároljuk, majd a GDPR-előírásoknak megfelelően töröljük a rendszereinkből.
Remek hír:
A sofőrnek lehetősége van arra, hogy a csomagot például egy irodaház recepciójánál hagyja – a címzettel egyeztetve az alkalmazásban más kézbesítési módot választ, és hozzáad egy megjegyzést, hogy hol és kinél hagyta a csomagot.