Ön a Packeta Widget és Feed legújabb verzióját használja?
A szolgáltatásunk fejlesztésének részeként a közeljövőben a Packeta feed (= adatalapú eszköz a csomagpont/szállító kiválasztásához) és a Packeta Widget (= térképalapú eszköz a csomagpont kiválasztásához) régi verzióinak leállítását tervezzük.
Kérjük, ellenőrizze, hogy milyen verziót használ. Az alábbiakban megtudhatja, miért fontos a frissítés, és milyen lépéseket szükséges megtennie.
PACKETA WIDGET
Mi változik?
- 2025. április 1-jén a Packeta Widget régebbi verziói leállításra, deaktiválásra kerülnek.

Mit jelent ez az Ön számára?
- Abban az esetben, ha a Widget egy régebbi verzióját használja, előfordulhat, hogy a meglévő megoldás nem működik tovább, vagy az egyéni beállításaival már nem működik rendeltetésszerűen.
- Az újabb verzióra való váltás lehetővé teszi a szélesebb körű beállítási opciók teljes kihasználását, az átvevőhelyek és a csomagautomaták által nyújtott lehetőségeket, a hálózatunkban található összes szállítópartner közül történő választást, valamint a gyorsabb és megbízhatóbb megoldást.
Mi a következő lépés?
- Alkalmazza a mellékelt kézikönyvben található egyszerű diagnosztikai eszközt.
- Amennyiben problémát észlel, és külső informatikai szolgáltatót vagy egyéb e-kereskedelmi megoldást használ kérjük, továbbítsa ezt az információt részükre, hogy gondoskodni tudjanak a frissítésről.
A probléma azonosítására és a szükséges frissítések elvégzésére vonatkozó részletes lépéseket a következő kézikönyvünkben találja:
PACKETA FEED
Mi változik?
- 2025. június 1-jén a Packeta Feed régebbi verziói leállításra, deaktiválásra kerülnek.

Mit jelent ez az Ön számára?
- Abban az esetben, ha egy régebbi verzióját használ (1-3-ig terjedő), a rendszere nem fog a továbbiakban működni.
- Az újabb verzióra való váltás lehetővé teszi, hogy teljes mértékben kihasználja a hálózatunkban rejlő lehetőségeket, beleértve a csomagautomatákat, az elérhető szállítópartnereinket, valamint a gyorsabb és megbízhatóbb szolgáltatást.
Mi a következő lépés?
- Amennyiben a rendszert házon belül kezeli, ellenőrizze a mellékelt kézikönyvben található utasítások szerint.
- Külső informatikai szolgáltató vagy egyéb e-kereskedelmi megoldás használata esetén kérjük, továbbítsa ezt az információt részükre, hogy gondoskodni tudjanak a frissítésről.
A probléma azonosítására és a szükséges frissítések elvégzésére vonatkozó részletes lépéseket a következő kézikönyvünkben találja:
Kérdése merült fel?
Forduljon bátran üzleti kapcsolattartójához, vagy írjon a e-commerce.support@packeta.com e-mail címre közvetlenül – állunk rendelkezésére!
Köszönjük türelmét a frissítési folyamat során. Hisszük, hogy ezek a lépések a szolgáltatás minőségének jelentős javulásához vezetnek ügyfeleink és partnereink számára.