Blog

Kiemelt információk a Packeta Widget és Feed kapcsán

2025. 02. 13. 11:23

Ön a Packeta Widget és Feed legújabb verzióját használja?

 

A szolgáltatásunk fejlesztésének részeként a közeljövőben a Packeta feed (= adatalapú eszköz a csomagpont/szállító kiválasztásához) és a Packeta Widget (= térképalapú eszköz a csomagpont kiválasztásához) régi verzióinak leállítását tervezzük.

Kérjük, ellenőrizze, hogy milyen verziót használ. Az alábbiakban megtudhatja, miért fontos a frissítés, és milyen lépéseket szükséges megtennie.

PACKETA WIDGET

Mi változik?

  • 2025. április 1-jén a Packeta Widget régebbi verziói leállításra, deaktiválásra kerülnek.
b2b_13.2._1_cerven hu

Mit jelent ez az Ön számára?

  • Abban az esetben, ha a Widget egy régebbi verzióját használja, előfordulhat, hogy a meglévő megoldás nem működik tovább, vagy az egyéni beállításaival már nem működik rendeltetésszerűen.
  • Az újabb verzióra való váltás lehetővé teszi a szélesebb körű beállítási opciók teljes kihasználását, az átvevőhelyek és a csomagautomaták által nyújtott lehetőségeket, a hálózatunkban található összes szállítópartner közül történő választást, valamint a gyorsabb és megbízhatóbb megoldást.

Mi a következő lépés?

  • Alkalmazza a mellékelt kézikönyvben található egyszerű diagnosztikai eszközt.
  • Amennyiben problémát észlel, és külső informatikai szolgáltatót vagy egyéb e-kereskedelmi megoldást használ kérjük, továbbítsa ezt az információt részükre, hogy gondoskodni tudjanak a frissítésről.

A probléma azonosítására és a szükséges frissítések elvégzésére vonatkozó részletes lépéseket a következő kézikönyvünkben találja:

PACKETA FEED

Mi változik?

  • 2025. június 1-jén a Packeta Feed régebbi verziói leállításra, deaktiválásra kerülnek.
b2b_13.2._1 duben hu

Mit jelent ez az Ön számára?

  • Abban az esetben, ha egy régebbi verzióját használ (1-3-ig terjedő), a rendszere nem fog a továbbiakban működni.
  • Az újabb verzióra való váltás lehetővé teszi, hogy teljes mértékben kihasználja a hálózatunkban rejlő lehetőségeket, beleértve a csomagautomatákat, az elérhető szállítópartnereinket, valamint a gyorsabb és megbízhatóbb szolgáltatást.

Mi a következő lépés?

  • Amennyiben a rendszert házon belül kezeli, ellenőrizze a mellékelt kézikönyvben található utasítások szerint.
  • Külső informatikai szolgáltató vagy egyéb e-kereskedelmi megoldás használata esetén kérjük, továbbítsa ezt az információt részükre, hogy gondoskodni tudjanak a frissítésről.

 

A probléma azonosítására és a szükséges frissítések elvégzésére vonatkozó részletes lépéseket a következő kézikönyvünkben találja:

Kérdése merült fel?

Forduljon bátran üzleti kapcsolattartójához, vagy írjon a e-commerce.support@packeta.com e-mail címre közvetlenül – állunk rendelkezésére!

Köszönjük türelmét a frissítési folyamat során. Hisszük, hogy ezek a lépések a szolgáltatás minőségének jelentős javulásához vezetnek ügyfeleink és partnereink számára.


Megosztás:

Szekció