Az utóbbi időben rendszeresen találkozunk sérült címkével ellátott csomagokkal. Az ilyen címkék megnehezítk és lassítják a szállítást, ezért 2020. december 2-től kénytelenek vagyunk 180 Ft felárat felszámítani a hibás vagy hiányos címkéjű csomagok újracímkézéséért.
Milyen címkék esetén kerül felszámításra ez a díj?
- olvashatatlan címke – rossz minőségű nyomtatás (pl. kevés a tinta a patronban)
- a nyomtatás elmozdul a címkén (pl. hiányzik a vonalkód egy darabja, rossz papírméretet választottak stb.)
- a címke rossz minőségű lesz (pl. szakadt, ragasztószalag húzódik a vonalkód felett stb.)
- ha a csomag adatait a címke kinyomtatása után módosítják (pl. átvevőhely módosítása)
- a csomag nem direktcímkével érkezik (kivéve Házhozszállítás HD esetét, melynél nem alkalmazandó a direktcímke, illetve ha nyomatatás folyamán hibaüzenettel találkozik és nem tudja kinyomtatni a direktcímkét)
A kézbesítési folyamat leegyszerűsítése, és ami legfontosabb, jelentős felgyorsítása érdekében, korábban létrehoztuk Önnek, a direkcímke nyomtatás funkcióját. A direktcímke nyomtatást Partner felületén és API-n keresztül is beállíthatja. Egyszerűen telepítheti a funkciót a kézikönyvünk alapján.
A leírásban részletesen tájékozódhat arról is, hogy pontosan mely szállítópartnerek esetében van lehetősége direktcímke nyomtatására. A Házhozszállítás HD (korábban Best Delivery Solution) szolgáltatásunk keretében nincs szükség direktcímkére, hiszen algoritmusunk választja meg a használt szállítópartnert.
Amennyiben szüksége lenne technikai segítségre, keresse technikai ügyfélszolgálatunkat a következő e-mail címen: support@csomagkuldo.hu
Melyek a direkt címke nyomtatás előnyei az Ön számára?
- felgyorsítja a teljes házhozszállítási folyamatot
- külső szállítópartnerek csomagkövetési funkciója azzonal elérhetővé válik, így a címzett a nyomkövetéshez is gyorsabban kap releváns információt
- házhozszállítás folyamatának egyszerűbb feldolgozása
- kevesebb hibalehetőség
A fenti változásokról részletesen, a weboldalunkon található ÁSZF-ünkből tájékozódhat ide kattintva.
Szállítópartnereink által bevezetett felárak
A COVID-19 járvány jelenlegi helyzete számos változást hozott a vállalat egész területén – ráadásul az
e-kereskedelmi piac és a fogyasztók vásárlásának módja is jelentősen megváltozott.
Köszönhetően annak, hogy a webáruházak megszakítás nélkül működnek, növekszik az online vásárlással szembeni igény, így a logisztikai szegmensre nehezedő nyomás is ezzel arányosan növekszik.
Partnereink célja, hogy még ebben a helyzetben is átfogó logisztikai megoldásokat és minőségi szállítási szolgáltatásokat nyújtson az Ön webáruházának. Ehhez azonban szükség van néhány változtatásra, amelyekről ezúton szeretnénk tájékoztatni.
Az alábbi szállítópartnereink felárak bevezetése mellett döntöttek, melyek 2020. december 1-től
lépnek hatályba.
CH LI Svájci Posta PriorityHD / CH LI Svájci Posta Economy HD
A maximálisan engedélyezett 100x60x60 cm-es méretnél nagyobb csomagok esetében
a szállító pótdíjat számol fel, melynek összege:
CH LI Svájci Posta Priority HD – 22 EUR
CH LI Svájci Posta Economy HD – 19 EUR
AT DPD
Az osztrák DPD szállító felárat számol fel a nem szabványos csomagokért az alábbiak szerint:
A maximális megengedett méretnél nagyobb csomagok – 17,9 EUR
Csomagok, amelyek nem masszív, hasáb alakú dobozba vannak becsomagolva – 2,5 EUR
AT Osztrák Posta, DE Német Posta DHL, DE Hermes, CH LI Svájci Posta
Felár a csomag kézbesítésének feladó általi megszakításáért:
AT Osztrák Posta HD – 10 EUR
DE Német Posta DHL HD – 4 EUR
DE Hermes HD + PP – 2,5 EUR
CH LI Svájci Posta Priority / Economy HD – 4 EUR
DE Német Posta/DHL HD
A Német Posta (DHL) felárat számol fel a cím kézi szerkesztéséért. Minden helytelenül beírt címet manuálisan kell javítani, máskülönben nem nyomtatható ki a szállító címkéje.
Felár a cím manuális javításáért – 0,50 EUR
AT Osztrák Posta
A szállító a már korábban bevezetett 5 EUR felár helyett december 1-től 5,6 EUR pótdíjat számol fel a túlméretes csomagokért.
Utánvét Ausztriába történő csomagküldés esetén
Az AT DPD HD szállítóval küldött csomagok esetében az átmeneti fennakadások ellenére újra működik az utánvéttel küldés lehetősége. Az utánvét maximális összege 700 EUR.
Azonban sajnos továbbra sem lehetséges utánvétes csomagot küldeni a Hermes átvevőhelyeire (DE Hermes PP).
Weboldalunkon már elérhető a változásokkal frissített Teljes Árajánlatunk, melyet ide kattintva érhet el.