Az Ön elégedettsége a legfontosabb számunkra, és a visszajelzéseket figyelembe véve úgy határoztunk, hogy ezentúl mi fogjuk kijavítani az esetlegesen hibás címeket a csehországi ügyfelei címére küldött csomagok esetében.
2021. augusztus 19-től a felmerülő hibás címek javítása közvetlenül a Zásilkovnán keresztül fog történni
Mit jelent ez az Ön számára?
Úgy hisszük, e változás pozitív eredményeként a csomagküldés folyamata lényegesen könnyebb lesz. Mi fogjuk javítani a rendszerünkben a helytelenül megadott címeket, annak érdekében, hogy a feladott csomagok minél hamarabb megérkezzenek az ügyfelei címére!
A céljaink ezzel a változással:
✔️ A csomagok gyorsan és komplikációk nélkül érkezzek az ügyfeleihez
✔️ Csökkenjen a visszacsomagok mennyisége
✔️ Egyszerűbb legyen a webáruházas partnereink munkája
A változás 2021. augusztus 19-én délelőtt lép életbe. Ettől az időponttól kezdve nem kap többé e -mailt a cím helyesbítésére vonatkozóan. A változás kizárólag a Csehországban elérhető „Zásilkovna na adresu” szolgáltatást érinti.
Mi a teendő azokkal a csomagokkal, melyekről kapott értesítést?
Azon csomagokat, melyek címének módosításáról már kapott felszólítást e-mailben, kérjük még javítsa a partnerfelületén. Erre a felszólítás kézbesítése után 24 óra áll a rendelkezésére.
Az összes többi csomagot a Zásilkovna fogja Ön helyett javítani. 2021. augusztus 25-től már nem lesz elérhető a címjavító modul a partnerfelületén.
Úgy gondoljuk, hogy ez a változás gyorsítani és könnyíteni fogja a csomagküldési folyamatokat az Ön részéről, és hozzájárul ügyfelei elégedettségéhez a Zásilkovna na adresu, vagyis a Zásilkovna saját házhozszállítási szolgáltatásával kapcsolatban.