Blog

Packeta – Temu együttműködés

2024. 02. 07. 9:41

Nemrégiben kezdtük meg a termékek kiszállítását a Temuról. Szeretnénk, hogy a vásárlás élménye kellemes legyen és ne érje semmi meglepetés, ezért szedtünk most össze néhány hasznos információt az Ön számára. Nézzük meg, hogyan működik a Temuról történő kiszállítás.

Hogyan működik az együttműködésünk?

A nem európai vásárlási platformok kétféle szállítási mód közül választhatnak Európában:

  1. közvetlen együttműködés a Temu és a fuvarozó között, 
  2. stratégiai logisztikai partnerek bevonása, akik a küldemények európai kontinensen belüli elosztásáért felelnek.

Cégünk közvetlen kapcsolatban áll a Temuval, azonban a kézbesítés módja Magyarországon belül mindig a feladó, jelen esetben Temu belátása szerint történik.

Ezeknek az információknak megfelelően vagy a vásárlók által megadott címre, vagy a Packeta saját csomagpontjaira szállítjuk a csomagokat.

A megrendelt csomag nem házhoz, hanem csomagpontra kerül kiszállításra. Miért?

Ön eredetileg egy megadott címre kérte a kiszállítást, de aztán a Packeta-tól kapott értesítés alapján egy csomagpontra kerül kézbesítésre a csomag? A szállítási módra és a célállomásra vonatkozó összes adatot a feladó továbbítja számunkra, majd ezen adatok alapján kerülnek általunk kiszállításra a megrendelt termékek.

Hogyan történik a csomagpont kiválasztása?

Az Ön által megadott cím alapján, a rendszer megkeresi az Önhöz legközelebb eső csomagpontot.

  • Amennyiben a rendszer talál csomagpontot az Ön által megadott cím közelében, akkor a címről a kiszállítást erre a közeli csomagpontra módosítja.
  • Ha a rendszer nem talál az Ön által megadott cím közelében csomagpontot, úgy a megrendelt csomagot a megrendeléskor megadott címre kézbesíti.

Más szóval, amikor csak lehetséges, a csomagpontra történő kézbesítést részesíti előnyben a rendszerük. A Packeta egyáltalán nem avatkozik bele ebbe a folyamatba. Mi csupán a feladó által rendelkezésünkre bocsátott adatok alapján végezzük a csomagok kiszállítását.

Nem elégedett a rendszer által kiválasztott átvevőhellyel?

Amennyiben a kiválasztott átvételi pont nem megfelelő az Ön számára, természetesen kérheti a csomag átirányítását átvevőhelyeink bármelyikére.

Az új kézbesítési helyszín kiválasztáskor kérem ügyeljen arra, hogy a csomagot csak átvevőhelyeink (kis üzletek) egyikére tudjuk átirányítani, Z-BOX csomagautomatába, illetve házhoz nincs rá lehetőség.

Csomagátvétel átvevőhelyen:

Amint a feladó átadja nekünk a terméket, mi azonnal e-mailt küldünk Önnek a nyomonkövetési számmal. Ennek köszönhetően nyomon követheti, hogy merre jár a csomagja az alábbi linken keresztül:
https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search  

Miután átadtuk a csomagot az  átvevőhelynek, SMS-t és e-mail-t küldünk az átvételhez szükséges jelszóval. Attól a pillanattól kezdve 7 napon keresztül átveheti a csomagját.

Az átvevőhelyen csupán meg kell adnia a jelszavát és már át is veheti a csomagot. Bárkit elküldhet érte – nincs szükség a személyi igazolvány felmutatására, elég ha rendelkezik a jelszóval.

További részletek

Csomagátvétel csomagautomatából:

A Z-BOX kinyitásához internet kapcsolattal rendelkező okostelefonra, és a Packeta mobilalkalmazásra lesz szüksége.

A Z-BOXhoz érve kapcsolja be telefonján a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyissa meg az alkalmazást, amely automatikusan párosítja készülékét a Z-BOXal, amelyet ezután a csomag leírásában szereplő gombbal kinyithat. Ezután már csak ki kell vennie a csomagot és visszazárni a rekeszt.

Update: Kezelőpanellel rendelkező Z-BOXainkból átvételi kód segítségével is van lehetősége a csomagok átvételére.

A csomag tárolási ideje ebben az esetben 2 nap, amely 1 nappal meghosszabítható. Amennyiben azonban csomagja pénteken kerül kézbesítésre Z-BOXaink valamelyikébe, úgy automatikusan 3 napra emelkedik az átvételre rendelkezésre álló idő.

További részletek


Megosztás:

Szekció