A Packeta mobilalkalmazás, amelyet egy vezető cseh anyavállalatú technológiai és logisztikai cégcsoport, a Packeta Group üzemeltet, jelentős frissítésen ment keresztül, és mostantól új funkciók széles skáláját kínálja, illetve megújult megjelenése megkönnyíti a felhasználók számára az alkalmazásban való tájékozódást. Mostantól a Packeta-val rendszeresen együttműködő webáruházakat bemutató felület is elérhető; a felhasználók itt találhatnak részleteket az online áruházak aktuális ingyenes szállítási ajánlatairól, és felfedezhetik a konkrét C2C-termékekre vonatkozó kedvezményeket. Az ügyfelek mostantól név, cím vagy mindkettő alapján is kereshetnek átvételi pontokat. Ezen felül a Google Pay is bekerült az utánvétes csomagok fizetési módjaként.
„Mobilalkalmazásunk már régóta a legtöbbet letöltött alkalmazások között szerepel Csehországban, illetve cégcsoport szinten már több mint 3 millió letöltést értünk el, ami nagyon elégedetté tesz. Ezt hatalmas elkötelezettségnek tartjuk ügyfeleink részéről, ezért olyan frissítéssel álltunk elő, amely egy másik szintre emeli az ügyfélélményt. Ügyfeleink véleménye, visszajelzése eredményezte az új widget létrehozását, amely lehetővé teszi az átvevőhelyek, Z-Pontok még egyszerűbb keresését (jelenleg közel 1000 átvételi pontunk van Magyarországon). Nagyon elégedettek vagyunk az új fizetési lehetőségünkkel – a Google Pay-jel – is, amely egyszerűbbé és gyorsabbá teszi az Android-eszközökön keresztül történő fizetést” – nyilatkozta Milan Šmíd, a Packeta Group CMO-ja.
A Packeta eddig kizárólag a ČSOB fizetési felületét használta az androidos eszközökön. Mostantól azonban a felhasználóknak lehetőségük van arra, hogy bankkártyájukat hozzáadják a Google Payhez, hogy egyszerűen és kényelmesen fizethessenek a telefonjukon keresztül anélkül, hogy bárhová átirányítaná az alkalmazás őket. Nincs szükség további fizetési megerősítésre más alkalmazásokban, ami gördülékennyé és kevésbé időigényessé teszi a fizetést.
A Packeta mobilalkalmazás kezdőlapja is átalakítást kapott. Az új kezdőlapon négy fő rész található. Az első részben az alkalmazás fő funkcióinak használatához szükséges szolgáltatások találhatók, mint például a csomagküldés. A második részben az átvevőhelyekkel kapcsolatos alapvető információk jelennek meg: nyitvatartási idő, elhelyezkedés, illetve az, hogy egy adott Z-Pont milyen messze van az ügyféltől. A Promo rész tájékoztatja a felhasználót az webáruházakkal kapcsolatos akciókról és ezeknek a bannernek köszönhetően a felhasználók naprakész információkat kapnak arról, hogy jelenleg mely webáruházak kínálnak ingyenes csomagküldést a Packeta segítségével.
A felhasználók az alkalmazásban egy olyan bannert is találnak, amely az első elküldött csomagjukhoz egy promóciós kódot tartalmaz. A Tippek és trükkök részben találhatnak plusz információkat, például, hogy hogyan kell helyesen csomagolni egy csomagot, vagy mit kell tenni egy átvevőhelyen. Mostantól a Packeta mobilalkalmazás figyelmeztetést ad a felhasználónak az alkalmazásban folyamatban lévő üzemzavarokról és/vagy meghibásodásokról is.