Örömmel jelentjük be a Packeta legfrissebb technológiai fejlődését, amely tovább fokozza ügyfélszolgálatunk hatékonyságát és kényelmét: bemutatjuk Petrát, az intelligens voicebot-ot, amelyet az ügyfélszolgálatunkra érkező hívások elsődleges kezelőjeként ismerhet meg.
Mi is az a Petra, és miért olyan különleges?
Petra nem csupán egy átlagos ügyfélszolgálati “robot” asszisztens, ami az általános nyomógombos menürendszerekből lehet ismerős; ő egy intelligens voicebot, ami képes valós időben reagálni az Ön kérdéseire és egyedi igényeire is. Tehát, lehet Ön egy csomag címzettje, magánszemélyes feladó, webáruház üzemeltetője vagy átvevőhelyes üzleti partnerünk, bármilyen kérdésben számíthat rá.
Az egyik legkiemelkedőbb tulajdonsága Petrának az, hogy nem csak egy előre meghatározott menüpont rendszer szerint válaszol, hanem Önnel beszélgetve, valós idejű kérdésekre is képes válaszolni. Ez azt jelenti, hogy nem szükséges egy szűk körű menürendszerben mozognia – szabadon kifejezheti kérdéseit és kéréseit, miközben Petra intuitív módon és gyorsan reagál.
Természetesen tudjuk, hogy minden egyes ügyfél más és más igényekkel rendelkezik, ezért Petra kifejezetten erre lett tervezve. Akár a csomagok állapotáról, szállítási időkről, díjakról vagy egyéb kapcsolódó kérdéseiről van szó, Petra mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban segítsen Önnek.
Mindent egy helyen: Petra az Ön szolgálatában
A voicebot bevezetése révén a Packeta egy még könnyebb, gyorsabb és személyre szabottabb ügyfélszolgálati élményt kínál, ráadásul ebben a formában akár munkaidőn kívül is. Ez a szolgáltatás azonban nem csak a kényelmet szolgálja, hanem hozzájárul a hívások gyorsabb és hatékonyabb kezeléséhez is. Azonban a felmerülő esetleges nehézségek esetén, természetesen továbbra is van lehetősége élő ügyintéző kérésére.
Mit tehet, ha kollégáink nem tudják azonnal felvenni a telefont?
Időnként a hívások mennyisége miatt, kollégáink nem tudják azonnal felvenni a telefont. Ebben az esetben se aggódjon! Kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy minél hamarabb visszahívják Önt, és a lehető leghamarabb megoldják kérdéseit vagy problémáit.
Összességében Petra, az intelligens voicebot bevezetése egy újabb lépés a Packeta szolgáltatásainak fejlesztése felé. Bármilyen további kérdése vagy visszajelzése van Petra vagy más szolgáltatásainkkal kapcsolatban, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot. Örömmel állunk rendelkezésére!