Blog

Újdonságok az e-kereskedelem és logisztika világából, fontos Packeta Hungary és Packeta Group-ról szóló információk mind egy helyen.
2020. 12. 15. 12:12

Házhozszállítási szolgáltatásunk minőségének javítása Lengyelországban

Napi szinten elemezzük az egyes szállítók minőségét és árait, hogy a lehető leggyorsabban és legjobb áron juttassuk el a csomagokat az ügyfelek címére Lengyelországban is. Jelenleg is a fő prioritásunk az, hogy a szolgáltatásaink minőségét a lehető legjobb szinten tartsuk és mindenekelőtt a csomagokat a leggyorsabban kézbesítsük. A szállítóink aktuális információi alapján úgy döntöttünk, hogy

2020. 12. 15. 12:12
További információ
2020. 12. 04. 16:12

Üzemanyag- és autópálya díj

Ezúton szeretnénk Önt arról tájékoztatni, hogy üzemanyag és autópálya díjaink meghatározásra kerültek és 2021. január 1-jétől kerülnek bevezetésre. A következőben informálódhat részletesen a díjak alapjairól és mértékéről. Üzemanyag felárAz üzemanyag felár mértékének meghatározása a Nemzeti Adó- és Vámhivatal által minden hónapban közzétett gázolaj átlagára alapján történik, ezzel is biztosítva Önt arról, hogy a felár sosem

2020. 12. 04. 16:12
További információ
2020. 12. 04. 9:38

A csehországi házhozszállítás korlátai

Ahogyan bizonyára tudja, a Csehországba történő házhozszállítás részeként, a feladott csomagok továbbításra kerülnek partner futárszolgálatoknak, mint a DPD, a Geis és a WeDo (korábban Intime).   Szállítópartnerek   A PPL és a GLS 2020-ban már nem tartozik partnereink körébe. A DPD, a Geis és a WeDo pedig korábban korlátozta a részükre továbbítható csomagok maximális mennyiségét a COVID első hulláma alatt. Azonban a futárszolgálatok most ismét redukáltak a már korábban is csökkentett beküldhető csomagmennyiségeken, ráadásul azonnali

2020. 12. 04. 9:38
További információ
2020. 11. 30. 11:23

Visszacsomagok gyorsabb kezelése

A következőkben a visszaküldési folyamat változásáról szeretnénk tájékoztatni, Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában. Ezekben az országokban összesen több, mint 5600 átvevőhellyel rendelkező hálózatunk működik, amelynek köszönhetően elég sűrű lefedettséggel rendelkezünk ahhoz, hogy töröljük a budapesti, prágai és pozsonyi visszaküldési címeket. Miért jó ez Önnek? Nyomon követheti a csomagokat a rendszerben az átadást követően Csökken a csomagok

2020. 11. 30. 11:23
További információ
2020. 11. 27. 12:40

Packeta Group számokban

A Packeta Group , melynek a Csomagküldő.hu is tagja, az idei év első 9 hónapja alatt, körülbelül 20 milliárdos bevételt ért el, mely év az évhez összehasonlításban 121%-os növekedést jelent a cégcsoport számára. A szállított csomagok száma pedig meghaladta a 23,5 millió darabot, amely év az évhez összehasonlításban 107%-os növekedést jelent. A Packeta Group nagy

2020. 11. 27. 12:40
További információ
2020. 11. 25. 8:02

Hírek, változások, új szállító partner

Szeretnénk emlékeztetni, hogy Általános Szerződési Feltételeink néhány pontja módosul 2020. december 1-el. Korábbi tájékoztatásaink összefoglalásaként…

2020. 11. 25. 8:02
További információ
2020. 11. 18. 9:02

Felhőtlen karácsonyi ajándékvásárlás

Az elmúlt időszakban a vásárlások nagy része átkerült az online térbe, így a karácsonyi ajándékok beszerzése is egyre inkább a webáruházakból történik. A következőkben szeretnénk pár hasznos tippet adni Önnek, melyekre érdemes figyelnie a webáruházak sokaságában, hogy az internetes vásárlás ne rémálom, hanem élmény legyen. A következőket mindenképp ellenőrizze vásárlás előtt: ➤ üzleti feltételek és

2020. 11. 18. 9:02
További információ
2020. 11. 13. 14:43

2020 Karácsonya és a webáruházak

Szeretné tudni, hogy mikor adja fel a csomagjait, hogy időben megérkezzenek az ügyfeleihez, vagy, hogy mi lesz a depóink és átvevőhelyeink karácsonyi nyitvatartási ideje? Jó helyen jár! Szállítás december 24-igMit tehet annak érdekében, hogy a magyarországi ügyfelei időben, még Szenteste előtt megkapják csomagjaikat? Kérjük vegye figyelembe az alábbi csomagfeladási határidőket, amelyeknél garantálni tudjuk a csomagjai

2020. 11. 13. 14:43
További információ
2020. 11. 13. 7:49

Új keresőmotor webáruházak részére, az átvevőhelyek keresésére

A felhasználók egyre inkább kedvelik és preferálják a kényelmes csomagátvételt az átvevőhelyeinken. Ezért úgy döntöttünk, hogy egy új keresőmotorral átláthatóbbá és egyszerűbbé tesszük az átvevőhelyeink kiválasztását. Folyamatosan törekszünk arra, hogy az átvevőhelyeinkkel kapcsolatos szolgáltatásainkat egyre magasabb színvonalon végezzük. Górcső alá vettük az első helyet, ahol az ügyfelek először lépnek kapcsolatba az átvevőhelyeinkkel – a webáruházak

2020. 11. 13. 7:49
További információ
2020. 11. 11. 14:21

Közvetlen címkenyomtatás és a sérült vagy hiányos címkével ellátott csomagok

Az utóbbi időben rendszeresen találkozunk sérült címkével ellátott csomagokkal. Az ilyen címkék megnehezítk és lassítják a szállítást, ezért 2020. december 2-től kénytelenek vagyunk 180 Ft felárat felszámítani a hibás vagy hiányos címkéjű csomagok újracímkézéséért. Milyen címkék esetén kerül felszámításra ez a díj?  olvashatatlan címke – rossz minőségű nyomtatás (pl. kevés a tinta a patronban) a

2020. 11. 11. 14:21
További információ